Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МЕТОДИКА СПІВАЦЬКОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ НА КОНСОЛІДАЦІЙНИХ ЗАСАДАХ

ТАН ЦЗЕМІН –

аспірант кафедри теорії та методики музичного виховання,

хорового співу та диригування Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття розкриває методику формування вокальної підготовленості майбутніх учителів музики на консолідаційній основі. Поетапна методика має певну послідовність визначених етапів, а саме: адаптивно-експонувального, аналітично-тренувального, продуктивно-творчого. Визначені основні методи, на яких базується дослідно-експериментальна робота з формування вокальної підготовленості студентів. Доведено ефективність розробленої поетапної методики формування вокальної підготовленості майбутніх учителів музики на консолідаційних засадах.

Ключові слова: поетапна методика, майбутні вчителі музики, вокальне навчання, консолідаційна основа.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Б. Г. Ананьев. – СПб: Питер, 2002. – 228 с.

2. Гуральник Н. Особливості розвитку мистецької школи у контексті загальнонаукового пізнання / Н. Гуральник // Педагогічна майстерність як система професійних і мистецьких компетентностей: зб. матеріалів VІІ педагогічномистецьких читань пам’яті професора О. П. Рудницької / [за ред. О. М. Отич]. – Чернівці: Зелена Буковина, 2010. – С. 72–74.

3. Козир А. В. Професійна майстерність учителів музики: теорія і практика формування в системі багаторівневої освіти: монографія / А. В. Козир. – К.: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – 380 с.

4. Колесникова И. А. Педагогическое проектирование: учеб. пособие для высш. учеб. заведений / И. А. Колесникова, М. П. ГорчаковаСибирская Под ред. И. А. Колесниковой. – М: Издательский центр «Академия», 2005. – 288 с.

5. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М.: Высшая школа, 1990. – 119 с.

6. Психологические тесты / под ред. А. А. Карелина: в 2-х т. – М.: ВЛАДОС, 2003. – Т. 2. – 248 с.

7. Реан А. А. Социальная педагогическая психология: учеб. пособие /А. А. Реан, Я.Л. Коломинский. – СПб: Питер Ком, 1999. – 409 [4] с.

8. Ребер А. Большой толковый психологический словарь /Артур Ребер. – М.: АСТ Вега, 2003. – 581 с.

9. Шавир П. А. Психология профессионального самоопределения в ранней юности / Павел Абрамович Шавир. – М.: Педагогика, 1981. – 96 с.

10. Якунин В. А. Педагогическая психология: учеб. пособ. / Валерий Александрович Якунин. [Европ. ин-т экспертов]. – СПб.: Изд-во Михайлова В. А. «Полиус», 1998. – 639 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись