Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФЕНОМЕНОЛОГІЧНИЙ ДІАЛОГ/ПОЛІЛОГ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ОЛЕКСЮК Ольга Миколаївна –

доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри теорії та методики музичного мистецтва

Київського університету імені Бориса Грінченка,

е-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розкриті особливості ціннісної взаємодії викладача й студента в музично-педагогічному процесі. Розглядаються загально-філософське розуміння феноменологічного діалогу/полілогу та типологія діалогу в освітньому просторі вищого мистецького навчального закладу; діалог/полілог як засіб здобування теоретичних знань магістрів. Обґрунтовано досвід рефлексії ціннісних компонентів міжсуб’єктної мистецької освіти, а також досвід багатопланової рефлексії позицій, ідей та підходів магістрами музичного мистецтва.

Ключові слова: ціннісна взаємодія, освітній простір, мистецька освіта, діалог/полілог, магістри музичного мистецтва.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Джеймс В. Психология. Часть ІІ. Спб., СПб: Изд-во К. Л. Риккера, 1911, С. 323–340.

2. Олексюк О. М. Феномен «зовнішнього» і «внутрішнього» діалогу як механізм духовного єднання суб’єктів мистецької освіти / Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. – Вінниця, 2012. – Вип. 5. – С. 80–84.

3. Орлов А. А. Развитие познавательного потенциала студентов в образовательном пространстве педагогического вуза / А. А. Орлов // Педагогика № 8, 2009 г. – С. 47–57.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись