Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПРИЧИНИ ОРФОГРАФІЧНИХ ПОМИЛОК ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОПЕРЕДЖЕННЯ І ПОДОЛАННЯ

ТУПАЛЬСЬКА Галина Олексіївна –

викладач кафедри теорії та методик початкового навчання

Рівненського державного гуманітарного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті порушено проблему порушення орфографічної грамотності учнів початкових класів. Обґрунтовано ідею про те, що задля підвищення рівня мовленнєвої культури в школах варто запроваджувати комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення української мови. Проаналізовано причини орфографічних помилок та запропоновано шляхи їх усунення.

Ключові слова: комунікативно-діяльнісний підхід, орфографія, помилки, робота вчителя, учні, принципи орфографії.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1.Булохов В. Я. Орфографічні помилки на шляху підвищення грамотності учнів / В. Я. Булахов // Початкова школа. – 2010. – №1. – С. 9–11.

2.Варзацька Л. А. Рідна мова (4(3)) клас / Варзацька Л. А., Вашуленко М. С., Мельничайко О. І. – К.: Освіта, 1993. – 255 с.

3.Домбровська В. П. Подолання вад письма. Корекційні завдання для учнів 1 - 4 кл. / В. П. Домбровська // Початкова освіта. – 2011. – № 26. – С. 13–17.

4.Коваль Г. П. Методика викладання української мови: навч. посібник. [для студ пед інст., гум. унів., пед. кол.] / Коваль Г. П., Наумчук М. М., Деркач Н. І. – Т.: Астон, 2008. – 278 с.

5.Програма для середньої загальноосвітньої школи [1–4 клас ]. – К.: Початкова школа, 2016. – 36 с.

6.Хорошковська О. Н. Аналіз орфографічних помилок з укр. мови та запобігання їм / О. Н. Хорошковська // Початкова школа. – 2009. – №9. – С. 39–46.

7.Яворська С. Ю. Орфографічний розбір як вправа / С. Ю. Яворська // Дивослово. – 2009. – № 4. – С. 18–9.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись