Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ЗВУКООБРАЗНИХ УЯВЛЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ

ВАН СЮЙЕ –

аспірантка кафедри педагогіки мистецтва

і фортепіанного виконавства

Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

Анотація

    Проблема формування звукообразних уявлень в умовах інструментального навчання постійно знаходиться в центрі уваги багатьох музикознавців та педагогів-музикантів різних країн. В умовах фортепіанного навчання учнів молодших класів позашкільних закладів формування звукообразних уявлень відбувається завдяки застосуванню універсальних методів і прийомів, націлених на підвищення слухової культури учнів. Це дозволило обґрунтувати педагогічні умови формування звукообразних уявлень молодших школярів на засадах аксіологічного підходу, сформувати у молодших школярів звукообразні уявлення, які збагачують їхню емоційно-чуттєву сферу та творчу самостійність.

Ключові слова: звукові уявлення, молодші школярів, аксіологічний підхід, спеціалізована музична освіта, фортепіанне навчання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Браудо И. Артикуляция (О произношении мелодии) / Исай Александрович Браудо. – Л.: Гос. муз. издательство, 1961. – 197 с.

2. Куликова Г. А. Слух и движение: Физиологические основы слуходвигательной координации / Г. А. Куликов. – Л.: Наука, 1989. – 200 с.

3. Неменский Б. М. Педагогика искусства / Борис Михайлович Неменский. – М.: Просвещение. – 2012. – 240 с.

4. Петрушин В. И. Музыкальная психология: уч. пособие / В. И. Петрушин. – М.: Гуманит. Изд. Центр «ВЛАДОС», 1997. – 384 с.

5. Цыпин Г. М. Психология музыкальной деятельности: учеб. пособие / Г. М. Цыпин. – М.: Академия, 2003. – 368 с.

6. Гу Юфей. Фортепианное преподавание. – Наньцзин. – Изд. Педагогического университета Наньцзинь, 2001. –115 с.

7. Дань Чжан. Детское фортепианное обучение и консультирование / Дань Чжан Пекин: Хуа Юе, 1999. – 198 с.

8. Чжао Сяошэнь. Фортепианная игра: прирожденные задатки, талант, трудоспособность / Чжао Сяошэнь. – Чанша: Хуанськое образовательное издательство. – (2-е изд.). – 1999. – 325 с.

9. Лю Цинган. Фортепианное исполнительство и обучение/ изучение фортепианного обучения Ян Цзюня. – Пекин, Народная музика, 2003. – 125 c.

10. Шен Юэн. Советы к ежедневным упражнениям на фортепиано / Шен Юэн // Пекинская школа оперы. – Пекин: Народное издательство, 2002. – № 11. – С. 34–37.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись