Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РОЗВИТОК ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА ПІВДНІ УКРАЇНИ (кінець ХІХ – перша половина ХХ століття)

ПЄНОВ Вадим Васильович –

кандидат педагогічних наук старший викладач

кафедри медичних знань та безпеки життєдіяльності

Одеського національного університету імені І. І. Мечникова

e-mail: [email protected]

Анотація

  В статті здійснено історико-педагогічний аналіз проблеми розвитку валеологічної освіти на південноукраїнських землях кінця ХІХ – першої половини ХХ століття: зʼясовано характерні особливості розвитку змісту валеологічної освіти та виділено періоди її розвитку в південноукраїнському регіоні. І період – кінець ХІХ століття – 1917 р. (визначалися форми та шляхи валеологічної освіти в навчально-виховному процесі школи; валеологічна освіта посідала провідне місце в діяльності громадських обʼєднань); ІІ період – 1918 – 1941 рр. (велика увага приділялась оздоровленню населення, протиалкогольній, протинікотиновій пропаганді, створенню підручників і посібників, які пропагували здоровий спосіб життя); виокремлено форми, методи, засоби валеологічної освіти.

Ключові слова: Південь України, валеологічна освіта, громадсько-освітні, культурно-освітні організації та товариства, зміст, форми, методи, засоби валеологічної освіти.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Bedworth A., Bedworth B. The Profession and Practice of Health Education, WM. Brown Publishers, 2001 – 472 p.


2. Корнетов Г. Б. Теория истории педагогики / Г. Б. Корнетов. – М.: АСОУ, 2013. – 460 с.

3. Кравченко В. Матеріали зібрані Василем Кравченком / В.Кравченко. – Житомир: Робітник, 1902-1907, Б. Р. – Т. I – III. – Т. I. – 200 с.

4. Оп.20. – Спр.35. – Жмуд Н. Досвід українців: родинний та громадський. – 2005 р. – 35 арк.

5. Сумцов Н.vФ. Культурное переживание / Н. Ф. Сумцов. – К.,1890. – 403 с.

6. Терещенко А. В. Быт русского народа / А. В. Терещенко. – М.: Русская книга, 1999 (Переиздание: т. І–ІV. – М., 1847–1848).

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись