Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ГОНЧАРЕНКО Юліана Володимирівна –

кандидат педагогічних наук, доцент

кафедри акторської майстерності та дизайну

Запорізького національного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті досліджено проблему здійснення цілеспрямованого, послідовного й ефективного естетичного виховання молодших школярів у процесі хореографічної діяльності. Проаналізовано сучасні концептуальні положення формування й естетичного розвитку особистості та естетико-виховні можливості хореографічної діяльності. Визначено структурні компоненти естетичної вихованості молодших школярів: когнітивний, мотиваційний, психофізичний, емоційно-почуттєвий, активно-творчий, що сприятимуть успішному вирішенню проблеми їхнього естетичного виховання у процесі хореографічної діяльності.

Ключові слова: процес естетичного виховання, молодші школярі, хореографічна діяльність, естетична вихованість, структурні компоненти.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бех І. Д. Виховання особистості: у 2 кн. Кн. 1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади: навч.-метод. видання / Іван Дмитрович Бех. – К.: Либідь, 2003. – 280 с.

2. Зязюн І. А. Естетичний досвід особи. Формування і сфери виявлення / І. А. Зязюн. – К.: Вища школа, 1976. – 174 с.

3. Масол Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол // Педагогічна і психологічна науки в Україні. Т. 1. – К.: Педагогічна наука, 2007. – С. 219–235.

4. Мерлянова О. А. Художні особливості народного танцю в естетичному вихованні молоді / О. А. Мерлянова // – К.: Рідна школа. – 2004. – № 12. – С. 11–13.

5. Миропольська Н. Є. Формування почуття прекрасного / Н. Є. Миропольська. – К.: Т-во «Знання» УРСР, 1997. – 31 c.

6. Руднева С. Д. Ритмика. Музыкальное движение / С. Д. Руднева, Э. М. Фиш. – М.: Просвещение, 1972. – 334 с.

7. Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: навч. посібник для студ. вищих навч. закладів / Оксана Петрівна Рудницька: Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. – К., 2002. – 270 с.

8. Тараканова А. П. Система хореографічного виховання у школах і позашкільних закладах: навч.-метод. посібник / Аліса Павлівна Тараканова; Інститут змісту і методів навчання. – К.: ІЗМН, 1996. – 282 с.

9. Чурпіта Т. М. Соціально-педагогічні проблеми розвитку творчої уяви молодших школярів засобами хореографічного мистецтва (на матеріалі використання казок): дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Чурпіта Тетяна Миколаївна; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. – К., 1998. – 173 с.

10. Шевченко Г. П. Эстетическое воспитание в школе: учеб.-метод. пособие / Галина Павловна. Шевченко. – К.: Рад. школа, 1985. – 144 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись