ВАЛЬКЕВИЧ Раїса Андріївна –
народна артистка України, професор, професор
кафедри вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання
Центральноукраїнського державного педагогічного університету
імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті проаналізовано теоретичні і практичні підходи в роботі над психологічною природою виконавця та його проблем над рольовим перевтіленням у процесі підготовки до практично-виконавської діяльності. Формуючими компонентами в такій роботі є стимуляція яскравої уяви студента над образотворчим дійством та віра В особисті сили своєї природи до суті виконавського завдання. Координаційна робота щодо умов рольового мислення та художньо-емоційного виконавського навантаження і довершення, має бути проведена сумісно з педагогом.
Органічне поєднання психологічної природи студента із суттю творчого завдання та установка на нову модульовану якість, яка на сцені має стати новою психологічною, органічною природою самого виконавця, як правило, у сценічному виконавстві є суттєвою проблемною.
Ключові слова: художник-інтерпретатор, психологічна природа,, модельований перехід, концертний виступ, уявна ситуація, темпо-ритм, логічна побудова, сценічна поведінка.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Навчальні матеріали онлайн. – Природа спілкування. Pidruchniki.com/1157071840503/ Psihologiya/prirorod_spilkuvannya.
2. Валькевич Р. А. Актуальні питання виконавської педагогіки. Монографія / Р. А. Валькевич. – Кіровоград: Мікропрінт, 2013. – 196 с.
3. Валькевич Р. А. Сценічна культура у педагогічному просторі. Навчально-методичний посібник / Р. А. Валькевич. – Кіровоград, 2016. – 208 с.
4. Зайцева В. П. Методические рекомендации по режиссуре театрального концерта / В. П. Зайцева. – К.,1986. – С. 32–45.
5. Кох І. Е. Основи сценічного руху / І. Є. Кох. – М., 1996. – 321 с.
6. Рождественская Н. В. Психология художественного творчества / Н. В. Рождественская. – СПб.,1965. – С. 165–175.
7. Соловьёв В. Основы режиссуры / В. Соловьев. – Л., 1968. – 278 с.