РАДУЛ Валерій Вікторович, БАБЕНКО Тетяна Василівна
|
ОСОБИСТІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ В УПРАВЛІННІ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ |
12 |
Анна КЛИМ-КЛІМАШЕВСЬКА, Станіслава К. НАЗАРУК |
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАНЯТЬ В ДИТЯЧОМУ САДОЧКУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
19 |
Hanna KRAUZE-SIKORSKA, Joanna SIKORSKA |
ICT W PROCESIE TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ NARZĄDU RUCHU |
23 |
Kinga KUSZAK |
DOŚWIADCZENIA KULTUROWE SPOŁECZEŃSTWA WPISANE W JĘZYK |
26 |
КУШНІР Василь Андрійович |
ДІАЛОГІЧНИЙ РІВЕНЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ |
30 |
РИБІНСЬКА Юлія Анатоліївна |
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ КРЕАТИВНОГО НАПИСАННЯ |
34 |
СТРАТАН-АРТИШКОВА Тетяна Борисівна |
ВЗАЄМОДІЯ РІЗНИХ ВИДІВ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ ХУДОЖНЬОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ |
37 |
ЧЕРКАСОВ Володимир Федорович |
НАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТА ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ МОЛОДШИХ КЛАСІВ |
41 |
ШАНДРУК Світлана Іванівна |
ІКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: МАГІСТЕРСЬКА ПРОГРАМА |
45 |
БАЛАКІРЄВА Вікторія Анатоліївна
|
КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
49 |
БОГОМОЛОВА Марина Юріївна |
ВНЕСОК ЯКОВА ФЕОФАНОВИЧА ЧЕПІГИ (ЗЕЛЕНКЕВИЧА) (1875-1938) У РОЗВИТОК ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ (20-30-ТІ РОКИ ХХ СТ.) |
53 |
БОСИЙ Василь Сильвестрович |
ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО СПРИЙНЯТТЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
58 |
ГАБЕЛКО Олена Миколаївна |
НАВЧАННЯ МОВИ: ПРИНЦИПИ ВИКЛАДАННЯ |
61 |
ГАЛЕТА Ярослав Володимирович |
ДО ПИТАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ОНОВЛЕННЯ ІІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СУСПІЛЬСТВА |
64 |
ГАЛІМСЬКА Інна Іванівна |
САМОСТІЙНЕ ФІЗИЧНЕ ТРЕНУВАННЯ – ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МАЙБУТНЬОГО АВІАФАХІВЦЯ |
68 |
ГИРИЛОВСЬКА Ірина Вікторівна
|
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ САМОПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО МОНІТОРИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ БУДІВЕЛЬНОГО ПРОФІЛЮ |
72 |
ДАНИЛЮК Оксана Климівна, ГРОМКО Тетяна Василівна |
ПРОФЕСІЙНА МОВНОКОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ «СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРНА МОВА» |
76 |
ДОЛИННИЙ Юрій Олексійович |
РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ |
80 |
РАЦУЛ Анатолій Борисович, ЗАВІТРЕНКО Долорес Жораївна, КУРЯТА Ірина Георгіївна |
ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ОСНОВ КОРЕКЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОБМЕЖЕНИМИ РОЗУМОВИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ |
85 |
ЗІНУКОВА Наталія Вікторівна |
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕРЕКЛАДАЧА У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УСНОГО ПЕРЕКЛАДАЧА |
92 |
ІВАНОВА Валентина Леонідівна, ІВАНОВ Олександр Кузьмич |
ВИКОНАВСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ МУЗИКАНТА-ДУХОВИКА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
96 |
КАПІТАН Тетяна Анатоліївна |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ (5–8 КЛАСИ) НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ |
100 |
КИРИЧЕНКО Олена Іванівна |
ЕСТЕТИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ О. О. ОСМЬОРКІНА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬОГО БАЧЕННЯ |
105 |
КИСЛЕНКО Дмитро Петрович
|
НOPМAТИВНO-ПPAВOВЕ ЗAБЕЗПЕЧЕННЯ ПPOФЕCIЙНOЇ ПIДГOТOВКИ ФAXIВЦЯ З OXOPOННOЇ ДIЯЛЬНOCТI |
110 |
КОМАР Олег Станіславович |
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ |
113 |
КУБРИШ Наталія Романівна, ОЛЕШКО Лідія Іванівна |
ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
117 |
КУРКІНА Сніжана Віталіївна
|
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА Й ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІХУДОЖНЬОГО ПОДХОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ |
122 |
КУЧАЙ Олександр Володимирович |
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ У ВНЗ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
126 |
ОМЕЛЬЯНЕНКО Світлана Віталіївна |
ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТЕХНОЛОГІЄЮ РОБОТИ З МЕРЕЖЕЮ СОЦІАЛЬНИХ КОНТАКТІВ |
129 |
ПРИБОРА Тетяна Олександрівна |
УПРАВЛІННЯ ЄЗУЇТСЬКИМИ КОЛЕГІЯМИ |
133 |
ПРОКОПЧУК Ольга Ігорівна |
ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЦИФРОВОГО МИСТЕЦТВА У ВИЩІЙ ОСВІТІ |
137 |
ТОРЧИНСЬКА Тамара Анатоліївна |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ НАД АНТРОПОНІМАМИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
141 |
ЧЕРЕДНИЧЕНКО Наталія Юріївна |
ЕСТЕТИЧНА ОСВІТА В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ: ФІЛОЛОГІЧНИЙ КЛАС |
146 |
ЧИЧУК Антоніна Петрівна |
ВИПЕРЕДЖУВАЛЬНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ НА ОСНОВІ ТВОРЧОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРЕСИВНИХ ІДЕЙ АМЕРИКАНСЬКОГО ТА БРИТАНСЬКОГО ДОСВІДУ |
149 |
ШЕВЧЕНКО Ольга Володимирівна, БЄЛКОВА Тетяна Володимирівна
|
КОМПОНЕНТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВИШІВ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ ОСОБИСТОГО ЗДОРОВ’Я |
153 |
ШEВЧЕНКО Інга Леонідівна, БРОДСЬКИЙ Геннадій Леонідович |
СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН |
157 |
ВОРОБЙОВА Оксана Петрівна |
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ НАГЛЯДОВОЇ РАДИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
160 |
КОЛОСКОВА Жанна Володимирівна |
РОЗВИТОК КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОГО ЖИТТЯ ЄЛИСАВЕТГРАДЩИНИ: ІСТОРИЧНИЙ ЕКСКУРС |
163 |
ЛОКАРЄВА Юлія Валеріанівна |
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЕКТУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН |
167 |
НАЗАРЕНКО Марина Павлівна |
ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ |
171 |
НАЗАРЕНКО Ольга Іванівна, НЕСТЕРЕНКО Оксана Євгенівна |
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ АВТЕНТИЧНИХ ІНТЕРНЕТ ВІДЕОРЕСУРСІВ ДЛЯ НАБУТТЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-СОЦІОЛОГІВ |
176 |
ФЕЛЬЦАН Інна Михайлівна |
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У КОНТЕКСТІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ДОРОСЛИХ У ЄВРОПІ |
181 |
ЯНЕНКО Оксана Андріївна |
МОВНА ПОЗИЦІЯ ЯК ОСОБЛИВІСТЬ СУЧАСНОГО ЕСТРАДНОГО ВИКОНАВСТВА |
185 |
ГУСЄВА Любов Григорівна |
ВИРАЖЕННЯ ДУХОВНИХ ПРОЯВІВ ЛЮДИНИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА |
189 |
БУЗЕНКО Ірина Леонідівна |
ЕКОЛОГО-ВАЛЕОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: ДЕФІНІТИВНІ ПІДХОДИ |
193 |
ВАН Яцзюнь |
ДІАГНОСТИКА КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: ПРОПЕДЕВТИЧНИЙ АНАЛІЗ |
196 |
ЛІ Цзяці |
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОЕКТНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
200 |
ЧЕНЬ Цзицзянь |
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ФОРМИРОВАНИЮ ЦЕЛОСТНОГО ПРЕДСТАВЛЕНИЯ О МУЗЫКАЛЬНОМ ПРОИЗВЕДЕНИИ У БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ МУЗЫКИ |
204 |
ЛО Чао |
ДІАГНОСТИКА СТАНУ ПЕРСОНІФІКОВАНОЇ ПРОЕКЦІЇ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
209 |
МАХІНЬКО Ірина Олександрівна |
РОЗВИТОК СПЕЦІАЛЬНИХ ПСИЛОГО-ФІЗІОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПІАНІСТА-АКОМПАНІАТОРА |
213 |
PETROV Vladimir |
FORMATION AND DEVELOPMENT OF HIGHER EXRTAMURAL PEDAGOGICAL EDUCATION IN RUSSIA |
216 |
САМБОРСЬКА Наталя Миколаївна |
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК І ЗМІСТ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ МЕДСЕСТРИНСТВО |
221 |
СУНЬ Пенфей |
МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ ОСВОЄННЯ ХУДОЖНЬО-СТИЛЬОВОГО ФЕНОМЕНА СИМВОЛІЗМУ МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ МУЗИКИ |
224 |
ТКАЧЕНКО Анастасія Володимирівна |
МЕДІАПРОСТІР ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ДИЗАЙНУ |
230 |
ФЕСЕНКО Оксана Сергіївна |
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ Й РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
233 |