Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ: ПОГЛЯДИ ТА УЯВЛЕННЯ

ГУЛЯЄВА Людмила Володимирівна –

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізики

Запорізький національний технічний університет

e-mail: [email protected]

Анотація

  В статті проаналізовані і дидактичні аспекти щодо застосування існуючих дидактичних засобів навчання в сучасних умовах загальноосвітніх навчальних закладів. Акцентується увага на необхідності оновлення поглядів щодо засобів навчання, а саме: практичне спрямування навчання фізики старшокласників необхідно розглядати, як засіб поглиблення теоретичних знань з фізики старшокласників в профільної школи. Даний дидактичний орієнтир пов’язаний з вимогами, які пред’являються до випускника сучасних загальноосвітніх навчальних закладів «Нової української школи» в економічних умовах сьогодення наступні уміння та навички: вирішувати складні завдання; критично мислити; управління людьми, координації та взаємодії; емоційного інтелекту; судження та прийняття рішень; клієнтоорієнтовності, вести переговори; когнітивної гнучкості.

Ключові слова. Засоби навчання, старша школа, «Нова українська школа».

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бухарова Г.Д. Общая и профессиональная педагогика: учеб. пос. для студ. высш. учеб. завед. / Г.Д. Бухарова, Л.Д. Сарикова. – М.: Академия, 2009. – 336 с.

2. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; гол. ред. В.Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

3. Нова українська школа. https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola

4. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: http://westudents.com.ua/glavy/49388-1-ponyattya-prozasobi-navchannya.html

5. Малафіїк І.В. Дидактика: навч. посіб. / І.В. Малафіїк. – К.: Кондор, 2005. – 397 с.

6. Пальчевський С.С. Педагогіка: навч. посіб. / С.С. Пальчевський. – 2-е вид. – К. Каравела, 2008. – 496 с.

7. Пидкасистый П.И. Педагогика: учеб. пос. для студ. пед. вузов и пед. колледжей / П.И. Пидкасистий. – М.: Педагогическое общество России, 2004. – 608 с. 8. Проект закону «Про освіту» https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/proektzu-pro-osvitu-1.pdf

9. Савченко В.Ф. Методика навчання фізики в старшій школі: навч. посібн. / В.Ф. Савченко, М.П. Бойко, М.М. Дідович та ін. / За ред. В.Ф. Савченко. – К.: Академія,2011. – 296 с.

10. Скаткин М.Н. Дидактика средней школы: Некоторые проблемы современной дидактики: учеб. пос. для слушателей ФНК директоров общеобразоат. школ и в качестве учеб. пос. по спец. курсу для студентов пед. интов / М.Н. Скаткин. – 2-е узд., перераб. – М.: Просвещение, 1982. – 319 с.

11. Фіцула М.М. Педагогіка: навч. посібн. для студ. вищ. пед. навч. закл. осв. / М.М. Фіцула. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 1997. – 192 с.


12. Хуторской А.В. Современная дидактика: учеб. пос. / А.В. Хуторской. – 2-е изд., перераб. – М.: Высш. шк., 2007. – 639 с.

13. Чернилевский Д.В. Технология обучения в высшей школе: учебное пос. / Д.В. Чернилевский, О.К. Филатов. – М.: Экспедитор, 1997. – 228 с.

14. Якса Н.В. Основи педагогічних знань: навч. посіб. / Н.В. Якса. – К.: Знання, 2007. – 358 с. – (Вища освіта XXI століття).

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись