Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ЕТНОДИЗАЙНУ

ШЕЛУДЬКО Інна Віталіївна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри професійної освіти та комп’ютерних технологій

Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

е-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядається проблема підвищення рівня художньо-естетичної культури майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю через компетентнісний рівень особистості педагога сучасної професійної школи, що включає як техніко-технічний, так і художньо-естетичний й національний аспекти. У статті розглянуто поняття етнодизайн та його роль у змісті професійної освіти.

Ключові слова: професійна освіта, кваліфікований робітник швейного профілю, художньо-естетична культура, педагог професійної школи.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України, головний ред. В. Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

2. Москаль Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної освіти / Ю. Москаль // Психологія і суспільство. – 2008. – №3. – С. 116– 122.

3. Осадчук О. Л. Управление самостоятельной работой студентов: метод. пособие / О. Л. Осадчук. – Омск: Полиграф. центр КАН, 2009 – 156 с.

4. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / Курлянд З. Н., Хмелюк Р. І., Семенова А. В. та ін.; за ред. З. Н. Курлянд. – 3-тє вид. – К.: Знання, 2007. – 495 с.

5. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии / Г. К. Селевко. – М.: Народное образование: учебное пособие, 1998. – 256 с.

6. Сысоев П. В. Дидактические свойства и функции современных информационных и коммуникационных технологий / П. В. Сысоев // Иностр. яз. в шк. – 2012. – №6. – С. 12–21.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись