Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

THE DEVELOPMENT OF SPECIAL PSYCHOLOGICAL AND PHYSIOLOGICAL CHARACTERISTICS OF A FUTURE PIANO ACCOMPANIST

MAKHINKO Iryna Oleksandrivna –

Master Student

Keybord Instruments And Percussion Department

Higher State Education Institute of

Musical and Dancing Studies «Gaetano Braga» of Teramo

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті висвітлено проблему розвитку спеціальних психолого-фізіологічних особливостей майбутнього піаніста-акомпаніатора. Актуальніть дослідження обумовлена там, що стратегія розвитку сучасного музичної освіти пов’язана з внесенням інноваційних перетворень до її змісту інноваційних перетворень до її змісту й має ґрунтуватись на вирішенні завдань щодо якісної професійної пібготовки майбутнього музиканта, що потребує удосконалення мистецько-технологічних шляхів її реалізації. Виявлено, що успішна підготовка майбутнього піаніста-акомпаніатора тісно пов’язана те тільки з оволодінням і розвитком технічних умінь та навичок, але також і з розвитком ряду психолого-фізіологічних особливостей, таких як увага, музична пам’ять, мобільність реакції, витримка і воля, емпатія і педагогічний такт та чуйність.

Ключові слова: психолого-фізіологічні особливості ,професійні навички, розвиток, майбутній піаністакомпаніатор.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Alekseev, A. D. (2012). Metodika obucheniya igry na fortepiano. [Teaching methods of pianoforte playing]. Moscow.

2. Askarova, O. (2016). O neobkhodimosti formirovaniya osnovnykh psihologicheskikh kachestv kontsertmeystera. [About the necessity of forming basic psychological characteristics of a concertmaster]. Concertmaster art. Theory, history, practice. Kazan.

3. Kirnarskaia, D. K. (2004). Psikhologiya spetsialnykh sposobnostey. Muzyikalnyie sposobnosti. [Psychology of special abilities. Musical abilities]. Moscow.

4. MacKinnon, L. (2009). Igra naizust. [Playing by heart]. Classics-XXI.

5. Medtner, N. K (2011). Povsekdnevnaya rabota pianista i kompozitora. [Daily work of a pianist and a composer]. Moscow.

6. Petrushin, V. I. (2009). Muzykalnaya Psikhologiya. [Musical psychology]. Moscow. Gaudeamus.

7. Platonov, K. K. (2013). O sisteme psikhologii. [About the system of psychology]. Book on Demand Ltd.

8. Savshinskiy, S. I. (2004). Rabota nad muzykalnym proizvedeniyem. [Working on a piece of music]. Moscow.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись