Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВОЗМОЖНОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ СИСТЕМ УПРАВЛЕНИЯ КОНТЕНТОМ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ИНФОРМАЦИОННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ ВУЗа

ЗЕЛИНСКАЯ Снежана Александровна –

кандидат педагогических наук, докторант кафедры прикладной математики и информатики Криворожского государственного педагогического университета, г. Кривой Рог

ORCID ID 0000-0002-3071-5192

e-mail: [email protected]

Анотація

    Сучасні інформаційно-комунікаційні технології є найважливішим засобом обробки і поширення інформації. Першочерговим завданням педагогіки стає сприяння гармонійному входженню учня в інформаційний простір. Використання CMS є універсальним інструментом створення інформаційно-освітніх ресурсів ВНЗ. В роботі проаналізовані можливості використання систем управління контентом, описані їхні переваги і недоліки. Як приклад практичного використання систем управління контентом описані Joomla, Moodle.Прі виборі тієї чи іншої системи управління контентом необхідно чітко визначити які саме потрібні можливості, така уніфікація дозволяє отримати більш універсальну освітнє середовище, за рахунок відсікання непотрібних функцій і акцентуванні уваги на основному функціоналі. Така організація інформаційно-освітнього простору дозволяє створити більш дружній інтерфейс і не перевантажувати зайвими можливостями кінцевого користувача освітнього ресурсу.

Ключові слова: система управління контентом, CMS Joomls, CMS Moodle, інформаційно-освітній ресурс ВНЗ, контент.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Вебер К.С. Основные возможности CMS Joomla // Психолого-педагогический журнал Гаудеамус, №2 (22), 2013


2. Гаспарян А.А. Использование CMS при создании образовательных ресурсов // Учен. зап.: науч. журн. Курск. гос. ун-т. 2011. № 3(19)

3. Грушевская В.Ю. Системы управления контентом и обучением как инструменты создания информационной среды образовательного учреждения / В.Ю. Грушевская, О.Н. Грибан // Педагогическое образование в России. 2012. – № 5. – С. 49-55.

4. Демина А.В. Системы управления контентом CMS JOOMLA: учебное пособие для студентов направления 080500.62 «Бизнес- информатика», 09.03.03 «Прикладная информатика», магистров направления 38.04.05 «Бизнесинформатика». – Саратов: Саратовский социальноэкономический институт (филиал) ФГБОУ ВПО «РЭУ им. Г.В. Плеханова». – Саратов, 2015. – 76 с.

5. Колос К.Р. Педагогічний експеримент з розвитку предметних компетентностей учителів інформатики засобами дистанційного навчання [Електронний ресурс] / К.Р. Колос, О.М. Спірін // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – Т. 25, № 5. – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/ article/view/555/446

6. Колос Е.Р. Структура и основные компоненты Moodle-ориентированной дидактической модели развития предметных компетентностей учителей информатики [Электронный ресурс] / Е.Р. Колос // Образовательные технологии и общество. – 2012. – Т. 15, № 3. – Режим доступа: http://ifets.ieee.org/russian/depository/v15_i3/pdf/9.pdf.

7. Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE: метод. посібн. / Ю.В. Триус, І.В. Герасименко, В.М. Франчук // За ред. Ю. В. Триуса. – Черкаси. – 220 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись