Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

ДЕМЧЕНКО Юлія Миколаївна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри методик дошкільної та початкової освіти

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядається досвід про підготовку майбутніх учителів до проведення уроків математики в початкових класах. Наведено орієнтовну будову лекції з методики математики та приклади видів методичних завдань, які пропонуються студентам на практичних заняттях. Висвітлено спостереження за роботою молодих учителів початкових класів та аналіз уроків студентів під час педагогічної практики й підготовки до практичних занять.

Ключові слова: майбутні учителі, урок математики, методика математики, підготовка студентів, заняття, завдання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Байденко В. И. Болонский процесс: курс лекций / В. И. Байденко. – М.: Логос, 2004. – 208 с.

2. Богданович М. В. Методика викладання математики в початкових класах: Навч. пос. – 3-є вид., перероб. і доп. / М. В. Богданович, М. В. Козак, Я. А. Король. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2008. – 336 с.

3. Моро М. Г. Методика навчання математики в 1–3 кл. / Моро М. Г., Пишкало А. М. – К, 1979. – 376 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись