ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ
БІДА Олена Анатоліївна –
доктор педагогічних наук, професор кафедри початкової освіти
Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького
e-mail: [email protected]
ОРОС Ільдіко Імріївна –
доктор філософії, ректор Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ
e-mail: [email protected]
BRZEZIŃSKA Renata –
Doctor, Director of Pedagogical Institute of
Cuiavian University in Włocławek, Poland
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті з’ясовано,що першочерговою проблемою у сучасній педагогіці є проблема мотивації навчання. Виокремлено компоненти компетентності майбутніх фахівців галузі туризму. Розкрито три аспекти підготовки фахівців, що важливі для будь-якої сфери туризму (фундаментальне навчання, технічне навчання, особисті здібності).
Ключові слова: майбутні фахівці, галузь туризму, формування змісту професійної туристської освіти, удосконалення наукової і професійної підготовки кадрів, формування змісту професійної туристської освіти.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Асеев В. Г. Мотивация учебной деятельности и формирование личности / В. Г. Асеев. – М., 1976. – 158 с.
2. Корнеева Л. И. Интерактивные методы обучения / Л. И. Корнеева // Высшее образование в России. – 2004. – № 12. – С. 105–108.
3. Кучай А. В. Формирование информационной компетенции – одна из ведущих задач подготовки будущего учителя / А. В. Кучай // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. – Серия: «Педагогика и психология». – 2010. – № 1(1). – С. 23–25.
4. Кучай Т. П. Осуществление экологического воспитания учеников – главная мировая проблема / Т. П. Кучай // Вектор науки Тольятинского Государственного университета.– 2010. – №2 (2).– С. 81–84.
5. Лук’янова Л. Г. Освіта в туризмі: [навч.метод. посіб. для студ. вищих навч. закл.] / Л. Г. Лук’янова. – К.: Вид-во «Вища школа», 2008. – 719 с.
6. Національна доктрина розвитку освіти (Україна у ХХІ ст.): Затв. Указом Президента України 17 квітня 2002 р. – № 347 // Освіта. – 2002. – № 26. – С. 2–4.