Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ОСНОВ ДИЗАЙНУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

БОГОМАЗ-НАЗАРОВА Сніжана Миколаївна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри теорії та методики технологічної освіти, охорони праці і безпеки життєдіяльності Центральноукраїнського державного педагогічного

університету імені Володимира Винниченка

ORCID ID 0000-0002-6138-746X

email: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена основним положенням визначення змісту освітньої підготовки майбутніх учителів технологій до викладання основ дизайну в загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено в якості основних психолого-педагогічних умов найбільш успішного формування естетичної культури майбутніх учителів технології необхідність залучення студентів в спеціально організовану навчальну дизайн-діяльність і сприяння самореалізації студентів в цій діяльності; застосування методів розвитку у студентів, стійкої мотивації до навчання, підвищення їх творчої і трудової активності; орієнтації студентів на застосування отриманих знань у практичній діяльності. Обґрунтовано, що естетична культура майбутнього вчителя технології, перш за все є результатом розвитку його естетичних якостей, тому показниками сформованості того чи іншого критерію естетичної культури буде розвиток здатності до певного виду естетичної діяльності. Разом з тим, розвиток естетичних якостей майбутніх вчителів технології повинно мати педагогічну спрямованість і має розглядатися відповідно до завдань естетичного виховання і розвитку учнів.

Ключові слова: дизайн, учитель технологій, естетична культура, дизайн-проект.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Даниленко В. Я. Основы дизайна : [учебное пособие] / Виктор Яковлевич Даниленко. – Харьков : ХДАДМ, 2003. – 18 с.

2. Прусак В.Ф. Дизайнерська освіта в технічному вузі / В.Ф. Прусак // Науковий вісник. – Львів: Престижінформ, 1999. – Вип. 9.5: Проблеми дизайнерської освіти на рубежі 21ст.: наука, освіта, технології. – С. 31–34.

3. Тименко В. П. Становлення академічної дизайносвіти / Володимир Петрович Петренко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал. – Вип. 31 – Житомир, 2007. – 284 с.

4. Фурса О.О. Перспективи використання технічних дисциплін у дизайнерській освіті / О. О. Фурса, Л. О. Гріффен // Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент. – 2008. – Вип. 3. – С. 199–217.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись