Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМНО-РОЗВИВАЮЧОГО НАВЧАННЯ

ГРОЗАН Світлана Вікторівна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри музичного мистецтва і хореографії

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядаються питання інструментальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті проблемно-розвиваючого навчання, що зумовлює розвиток музичного мислення майбутнього педагога.

Ключові слова: музичне мислення, проблемно-розвиваюче навчання, майбутній вчитель музичного мистецтва.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Арчажникова Л. Г. Профессия – учитель музыки: книга для учителя / Л. Г. Арчажникова. – М.: Просвещение, 1984. – 111 с.

2. Брушлинский А. В. Психология субъекта / А. В. Брушлинский. – М. : Институт психологии РАН; изд-во «Алетейя», 2003. – 272 с.

3. Готсдинер А. Л. Музыкальная психология / А. Л. Готсдинер. – М., 1993. – 185 с.

4. Гребенюк О. С., Гребенюк Т. Б. Основы педагогики индивидуальности: учеб. пособие / О. С. Гребенюк, Т. Б. Гребенюк. – Калининград, 2002. – 572 с.

5. Креативная педагогика: методология, теория, практика / Под ред. Ю. Г. Круглова. – М.: Альфа, 2002. – 240 с.

6. Педагогический энциклопедический словарь / Гл. ред. Б. М. Бим-Бад. – М., 2002. – 1123 с.

МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

ДЕМЧЕНКО Юлія Миколаївна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри методик дошкільної та початкової освіти

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядається досвід про підготовку майбутніх учителів до проведення уроків математики в початкових класах. Наведено орієнтовну будову лекції з методики математики та приклади видів методичних завдань, які пропонуються студентам на практичних заняттях. Висвітлено спостереження за роботою молодих учителів початкових класів та аналіз уроків студентів під час педагогічної практики й підготовки до практичних занять.

Ключові слова: майбутні учителі, урок математики, методика математики, підготовка студентів, заняття, завдання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Байденко В. И. Болонский процесс: курс лекций / В. И. Байденко. – М.: Логос, 2004. – 208 с.

2. Богданович М. В. Методика викладання математики в початкових класах: Навч. пос. – 3-є вид., перероб. і доп. / М. В. Богданович, М. В. Козак, Я. А. Король. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2008. – 336 с.

3. Моро М. Г. Методика навчання математики в 1–3 кл. / Моро М. Г., Пишкало А. М. – К, 1979. – 376 с.

ЗАСОБИ ТА МЕТОДИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АВІАЦІЙНИХ ФАХІВЦІВ

ЗАХАРОВА Оксана Віталіївна –

кандидат педагогічних наук,старший

викладач кафедри фізичної і психофізіологічної підготовки

Льотної академії Національного авіаційного університету

e-mail [email protected]

Анотація

    У статті обґрунтовано й розширено уявлення про значення й зміст професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх фахівців авіаційного профілю, розкрито засоби та методи спеціальної фізичної підготовки майбутніх авіаційних фахівців. Встановлено, що в процесі ППФП успішно формується великий комплекс психофізіологічних, особистісних якостей, необхідних працівникові в його професійній діяльності.

Ключові слова: культура, фізична культура, фізичне виховання, професійно-прикладна фізична підготовка майбутніх фахівців авіаційного профілю.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Авиационная педагогика: Учебник / [Макаров Р. Н., Неделько С. Н., Бамбуркин А. П., Григорецкий В. А.]. – Москва-Кировоград: МНАПЧАК, ГЛАУ, 2005. – 433 с.

2. Антониковский В. О. Организация и стимулирование самостоятельной физической подготовки курсантов в вузе МВД России: автореф. дис. … кандидата педагогических наук: спец. 13.00.01 «Общая педагогика; история педагогики и образования / Антониковский Вадим Олегович. – Санкт- Петербургский университет МВД России. – Санкт-Петербург, 2005. – 32 с.

3. Антонов А. И. Психофизическая и психологическая подготовка студентов лесохозяйственных факультетов к профессиональной деятельности / А. И.Антонов, А. Г. Маслов // Актуальные проблемы физического воспитания и спортивной тренировки студенческой молодежи: междунар. науч.-практ. конф., 1995 г.: тезисы докл. – Минск, 1995. – Ч. 1. – С. 27–28.

4. Бабенко В. Г. Формування мотивації фізичної підготовки в системі професійної освіти працівників МВС України: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Бабенко Вадим Григорович. – К., 2005. – 179 с.

5. Басанец Л. М. Оценка показателей психофизиологических функций у студентов младших курсов в процессе адаптации к учебным нагрузкам / Л. М. Басанец, О. И. Иванова // Індивідуальні психофізіологічні властивості людини та професійна діяльність: наук. конф., 1997 р.: тези доп. – Черкаси, 1997.– С. 4–9.

6. Белинович В. В. Задачи и содержание прикладной физической подготовки учащихся профессионально-технических училищ / В. В. Белинович // Физическое воспитание учащихся профессионально-технических училищ. – М.: Физкультура и спорт, 1968. – С. 5–15.

7. Бондаренко І. Г. Засоби професійноприкладної фізичної підготовки у фізичному вихованні студентів-екологів: автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання і спорту: спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Бондаренко Ірина Григорівна; Дніпроп. держ. ін-т фіз. культури і спорту. – Д., 2009. – 20 с.

ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

КІР’ЯНОВА Олена Василівна –

старший викладач кафедри мовної підготовки, педагогіки та психології

Харківського національного університету міського господарства імені О. М. Бекетова

e-mail: [email protected]

МАЛЮКОВА Ольга Юріївна –

викладач кафедри мовної підготовки, педагогіки та психології

Харківського національного університету міського господарства імені О. М. Бекетова

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті досліджено місце інформаційних технологій у формуванні творчих компетентностей майбутніх фахівців у контексті удосконалення механізмів їх застосування в умовах закладу вищої освіти. Використано наукові методи евристичного аналізу й узагальнення, причинно-наслідкових зв’язків і гіпотетико-дедуктивний метод, елементи системного підходу. Запропоновано науково-теоретичні й методичні заходи щодо удосконалення механізмів застосування інформаційних технологій як засобу формування творчих компетентностей майбутніх фахівців в умовах закладу вищої освіти.

Ключові слова: інформаційні технології, інформаційна грамотність, творчі компетентності, заклад вищої освіти, комп’ютер.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Войтович І. Моніторинг якості електронних освітніх ресурсів / І. Войтович, В. Сергієнко, С. Бондаренко // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 2016. – Том 3. – Вип. 10. – С. 115–119.

2. Гуревич Р. С. Змішане навчання й інноваційні технології підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Порівняльна професійна педагогіка, 2017. – Том 7. – Вип. 1. – С. 106–112.

3. Гуржій А. М. Взаимосвязь информатизации общества и системы образования / А. М. Гуржій, В. В. Лапінський // Комп’ютер у школі та сім’ї, 2015. – №. 8. – С. 5–9.

4. Жалдак М. І. Проблеми інформатизації навчального процесу в середніх і вищих навчальних закладах // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2013. – № 3. – С. 8–15.

5. Козирєв М. П. Професійне становлення фахівця в умовах вищого навчального закладу / М. П. Козирєв, Ю. Р. Козловська // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна, 2013. – Вип. 1. – С. 305– 313.

6. Кордонська А. В. Шляхи підвищення успішності студентів групи [Електронний ресурс]. URL: http://intkonf.org/kordonska-av-shlyahipidvischennya-uspishnosti-studentiv-grupi/#comment141640

7. Левченко О. О. Інноваційна освіта: поширення інформаційно-комунікаційних технологій підвищення професіоналізму в
діяльності педагога / О. О. Левченко, О. Ом. Левченко [Електронний ресурс]. URL: https://docs.google.com/document/d/1k0SsXPJiVUUkS Ojo3U8MfoBf_mYf7DR1WbDSXbUSHEc/edit

8. Литвин Л. Менеджмент освітніх інновацій: сутність та особливості впровадження [Електронний ресурс] / Л. Литвин, Р. Горбатюк // Соціальноекономічні проблеми і держава, 2013. – Вип. 1 (8). – С. 108–115.

ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

КОТЕЛЯНЕЦЬ Юлія Сергіївна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри методик дошкільної та початкової освіти

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

е-mail:[email protected]

Анотація

   

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бодалев А. А. Психология о личности. / А. А. Бодалев – М: Изд. Московского университета, 1988. – 321 с.

2. Выготский Л. С. Основные проблемы современной дефектологии / Л. С.Выготский // Собрание сочинений. – М.: Педагогика, 1983. – 453 с.

3. Егорова Т. А. Педагогическая помощь родителям в формировании отношения к миру у старших дошкольников с задержкой психического развития. / Т. А. Егорова: автореф. канд. дисс. – СПб., 2006. – 23 с.

4. Лисина М. И. Проблемы онтогенеза общения./ М. И. Лисина – М.: Педагогика, 1986. – 654 с.

5. Сабат Н. Соціально-педагогічний аспект інклюзивного навчання/ Н.Сабат // Соціальний педагог. – 2008 – №3. – С. 42–46.

6. Слепович Е. С. Некоторые особенности общения дошкольников с задержкой психического развития / Е. С. Слепович // Генетические проблемы социальной психологии. – Минск, 1985. – Віп 6. – С 67-80.

7. Улъенкова У. В., Дмитриева Е. Е. Влияние общения со взрослым на формирование у ребенка общей способности к учению / Улъенкова У. В., Е. Е.Дмитриева // Начальная школа, 2004. – № 2. – С 56-89.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись