Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

НАВЧАННЯ УСПІХОМ – СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ ПІДГОТОВКОЮ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЮРИДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

КОНДРАШОВ Микола Миколайович

кандидат педагогічних наук,

старший викладач кафедри

соціально-гуманітарних дисциплін,

ДВНЗ «Дніпропетровський університет внутрішніх справ»

e-mail: [email protected]

Анотація

Розглянуті нові тенденції розвитку вищої освіти, пошуки шляхів і стратегії підвищення її ефективності в сучасних кризисних умовах суспільства, необхідності реформування правової сфери життя і підготовки нових кадрів для юридичної освіти; актуалізується проблема навчання успіхом як основа сучасної стратегії підготовки викладацьких кадрів, здатних до якісного вирішення проблем, які стоять сьогодення перед юридичними навчальними закладам.

Ключові слова: освітня стратегія, управління, навчання успіхом, професійний успіх, готовність до успішної професійної діяльності.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гостев А. А. Психология и метафизика образной сферы человека/ А. А. Гостев. – М.: Генезис, 2008. – 464 с.

2. Образование и възпитание за утре – между традицията и иновациите. Сборник стати/ Съставител проф. Любен Димитров, съставител и научен редактор Владислав Господинов. – София: «Авангард Прима», 2015. – 504 с.

3. Освіта дорослих. Енциклопедичний словник. – Київ: «Основа», 2014. – 490 с.

СИСТЕМА ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В 1941–1991 рр.

КИР’ЯН Тетяна Іванівна

кандидат педагогічних наук,

голова циклової комісії української мови

Черкаського медичного колледжу

e-mail: [email protected]

Анотація

Стаття містить аналіз розвитку системи вищої медичної освіти України в середині й другій половині ХХ сторіччя. Освітня система розуміється як сукупність навчальних закладів, якими в Україні радянського періоду були медичні інститути. Виявлені тенденції до розширення їх мережі, до їх укрупнення за рахунок нових факультетів і кафедр, а також до стандартизації державного управління освітою. Організація освітнього процесу в медичних ВНЗ України в середині й другій половині ХХ століття цілком залежала від керівних державних органів, оскільки всі ВНЗ у радянський період були державними.

Ключові слова: вища медична освіта, медичний інститут, радянська система вищої освіти, організація освітнього процесу, матеріальна база ВНЗ.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. 160 років Національному медичному університету імені О. О. Богомольця [1841-2001] [Текст] / [Є. Г. Гончарук та ін.]; за ред. акад. НАН, АМН та АПН України Є. Г. Гончарука; Нац. мед. ун-т ім. О. О. Богомольця. – К.: Століття, 2001. – 366 с.

2. Брехунець Н. С. Навчальні заклади освіти України 50-80-х років ХХ ст.: історіографія: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / Н. С. Брехунець; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. – К., 2006. – 19 с.

3. Видатні вихованці Харківської вищої медичної школи: біобібліографічний довідник [Текст] / за заг. ред. В. М. Лісового. – Х.: ХНМУ, 2010. – 208 с.

4. Вінницький національний медичний університет [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.vnmu.edu.ua

5. Ганіткевич Я. В. Історія української медицини в датах та іменах / Я. В. Ганіткевич. – Л., 2004. – 368 с.

6. Дніпропетровська медична академія. Історія ДМА [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dsma.dp.ua/proakademiyu/istoriya-dma

7. Электронный фонд правовой и нормативно-технической документации [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://docs.cntd.ru/document/ 9053534

8. Запорізький державний медичний університет [Текст] = Zaporizhzhia State Medical University / [текст: Наталя Підкович; фото: Сергій Єфименко; ред. Олександр Лазутін]. – Запоріжжя: Дике Поле, 2015. – 255 с.

9. Історія Буковинського державного медичного університету [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.bsmu.edu.ua/uk/about_us/history/166-shorthist

10. Історія Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбаневського [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://museum.tdmu.edu.ua/

11. Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького: довідник 2009 / [Зіменковський Б. С., ред.]. – Львів: Наутілус, 2009. – 412 с.

12. Крыштопа Б. П. Высшее медицинское образование в Украинской ССР / Б. П. Крыштопа. – К.: Здоров’я, 1985. – 320 с.

13. Куцаєва Т. О. Розвиток вищої освіти в УРСР (1965 - 1985 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Т.О. Куцаєва; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. – К., 2007. – 22 с.

METHODS OF STUDYING OF GRAMMAR MATERIAL FOR MIDDLE AND HIGHER CLASSES PUPILS OF SECONDARY SCHOOLS: TAKING INTO ACCOUNT THE COMMUNICATIVE APPROACH

ZHUKOVA Oleksandra Mykolaivna

Ph.D., Senior lecturer of theDepartment

of Linguodidactics and Foreign Languages,

Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko

State Pedagogical University

e-mail: [email protected]

 Summary 

 Our article contains the information about English grammar. We chose several grammar themes and worked out several types of exercises. Communicative approach was the basis of our elaboration. We took such grammar themes as: «Present Simple», «Present Perfect», «Article», «Modal Verbs» and others.
For example, when we took the theme «Article», we suggested the dialogue, which contains the information about grammar rules. The pupils learn this dialogue and learn grammar rules at the same time.
The theme «Present Perfect» is taken also. We offered the pupils to write the letter and use «Present Perfect».
Modal Verbs are represented in the exercise, where pupils should put questions using modal verbs.


Key words: communicative approach, exercise, assignment, grammar, dialogue, writing.

Full text:

Adobe Acrobat Pro PDF

REFERENCES 

1. Євчук О.В., Доценко І.В. Тренувальні тести. Граматичний довідник. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2014. – 279 с.

2. Beaumont Digby & Granger Colin. English Grammar. An Intermediate Reference and Practice Book. – К.: Методика, 2005. – 352 с.

3. Murphy R. English Grammar in Use. A selfstudy reference and practice book for intermediate students. – Cambridge.: Cambridge University Press, 1999. – 350 p.

ДО ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ТЕСТОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ЩО УМІЩЕНІ В ПІДРУЧНИКАХ З АЛГЕБРИ ТА ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ

ДВОРЕЦЬКА Лариса Павлівна

науковий співробітник

відділу моніторингу та оцінювання

якості загальної середньої освіти

Інституту педагогіки НАПН України

e-mail: [email protected]

Анотація

У статті проаналізовано зміст нових підручників (2015 р.) з алгебри та геометрії для учнів 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів на предмет якості тестових матеріалів. Наведено приклади завдань у тестовій формі, що мають дефекти. Надано рекомендації авторам підручників з удосконалення майстерності розроблення тестових матеріалів.

Ключові слова: тестове завдання, тест, якість тестових завдань, оцінювання якості тестових завдань, підручники з математики

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аванесов В. С. Композиция тестовых заданий. – М.: Адепт, 1998. – 272 с.

2. Бевз Г. П. Методика викладання математики: навч. посібник. – 3-е вид., перероб. і допов. – К.: Вища школа, 1989. – 367 с.

3. Булах І. Є., Мруга М. Р. Створюємо якісний тест: навч. посіб. – К.: Майстер-клас. – 2006. – 160 с.

4. Крокер Л. Введение в классическую и современную теорию тестов: учебник / Л. Крокер, Дж. Алгина; пер. с англ. Н. Н. Найденовой, В. Н. Симкина, М. Б. Челышковой; под общ. ред. В. И. Звонникова, М. Б. Челышковой. – М.: Логос, 2010. – 668 с.

5. Михайлычев Е. А. Дидактическая тестология. М.: Народное образование, 2001. – 432 с.

6. Переверзев В. Ю. Технология разработки тестовых заданий: справочное руководство. – М.: Е–Медиа, 2005. – 265 с.

7. Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов: Учеб. пособ. – М.: Логос, 2002. – 432 с.

8. УЦОЯО. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://testportal.gov.ua/

ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ СУСПІЛЬНОГО ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ НА ВОЛИНІ (1946-1950 рр.): ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

БУБІН Алла Олександрівна

кандидат педагогічних наук,

викладач кафедри психолого-педагогічних дисциплін

Луцького педагогічного коледжу,

e-mail: [email protected]

Анотація

Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячених дослідженню становлення та розвитку системи суспільного дошкільного виховання на Волині. У статті здійснено історико-педагогічний аналіз діяльності закладів суспільного дошкільного виховання у Волинській області (1946-1950 рр.). Автором розкрито організаційно-методичні аспекти діяльності дитячих садків, сезонних дитячих майданчиків.

Ключові слова: заклади суспільного дошкільного виховання, Волинь, обласний відділ народної освіти, дитячий садок, дитячий садок санаторного типу, сезонний дитячий майданчик.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Артемова Л. В. Історія педагогіки України: підручник / Любов Вікторівна Артемова. – К.: Либідь, 2006. – С. 324.

2. Державний архів Волинської області (ДАВО), ф. Р-59 Управління освіти Волинської обласної державної адміністрації м. Луцк, оп. 4, спр. 1, арк. 44.

3. ДАВО, ф. P-59, оп. 6, спр. 1, арк. 76.

4. ДАВО, ф. P-59, оп. 6, спр. 6, арк. 1.

5. ДАВО, ф. P-59, оп. 7, спр. 1, арк. 113, 141.

6. ДАВО, ф. P-59, оп. 7, спр. 19, арк. 33.

7. ДАВО, ф. P-59, оп. 8, спр. 1, арк.12.

8. ДАВО, ф. P-59, оп. 8, спр. 21, арк. 29, 31, 34-35, 38, 41.

9. ДАВО, ф. P-59, оп. 8, спр. 28, арк. 22, 27, 31, 33, 35-40, 44.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись