Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ДО ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ТЕСТОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ЩО УМІЩЕНІ В ПІДРУЧНИКАХ З АЛГЕБРИ ТА ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ

ДВОРЕЦЬКА Лариса Павлівна

науковий співробітник

відділу моніторингу та оцінювання

якості загальної середньої освіти

Інституту педагогіки НАПН України

e-mail: [email protected]

Анотація

У статті проаналізовано зміст нових підручників (2015 р.) з алгебри та геометрії для учнів 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів на предмет якості тестових матеріалів. Наведено приклади завдань у тестовій формі, що мають дефекти. Надано рекомендації авторам підручників з удосконалення майстерності розроблення тестових матеріалів.

Ключові слова: тестове завдання, тест, якість тестових завдань, оцінювання якості тестових завдань, підручники з математики

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аванесов В. С. Композиция тестовых заданий. – М.: Адепт, 1998. – 272 с.

2. Бевз Г. П. Методика викладання математики: навч. посібник. – 3-е вид., перероб. і допов. – К.: Вища школа, 1989. – 367 с.

3. Булах І. Є., Мруга М. Р. Створюємо якісний тест: навч. посіб. – К.: Майстер-клас. – 2006. – 160 с.

4. Крокер Л. Введение в классическую и современную теорию тестов: учебник / Л. Крокер, Дж. Алгина; пер. с англ. Н. Н. Найденовой, В. Н. Симкина, М. Б. Челышковой; под общ. ред. В. И. Звонникова, М. Б. Челышковой. – М.: Логос, 2010. – 668 с.

5. Михайлычев Е. А. Дидактическая тестология. М.: Народное образование, 2001. – 432 с.

6. Переверзев В. Ю. Технология разработки тестовых заданий: справочное руководство. – М.: Е–Медиа, 2005. – 265 с.

7. Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов: Учеб. пособ. – М.: Логос, 2002. – 432 с.

8. УЦОЯО. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://testportal.gov.ua/

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись