РАДУЛ Валерій Вікторович, РАДУЛ Ольга Сергіївна
|
СОЦІАЛЬНИЙ ЗМІСТ ВИХОВАННЯ В АНТИЧНИЙ ПЕРІОД |
12 |
АНІСІМОВ Микола Вікторович |
ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СИСТЕМ В УКРАЇНІ |
17 |
БАКУМ Зінаїда Павлівна, ДИРДА Ірина Анатоліївна |
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
21 |
БЄЛІКОВА Надія Володимирівна, ШМАТКОВ Даніїл Ігорович, ШЕЛКОВИЙ Олександр Олександрович |
РЕДУКЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ МОНІТОРИНГУ СТАНУ ВОДНИХ РЕСУРСІВ СЕРЕДОВИЩА ІСНУВАННЯ |
26 |
БИРКА Маріан Філаретович |
СІМ БАЗОВИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКОНІВ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ |
32 |
ДМИТРУК Лілія Анатоліївна |
ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
36 |
КОЛБІНА Тетяна Василівна |
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
40 |
КОЧУБЕЙ Тетяна Дмитрівна, ЛЮЛЬЧЕНКО Вячеслав Григорович |
СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНА САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ |
45 |
МЕДИНСЬКИЙ Сергій Володимирович |
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ |
51 |
ОРОС Ільдіко Імріївна
|
ПІДГОТОВКА ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ ДЛЯ НАВЧАННЯ РОБІТНИКІВ НА ВИРОБНИЦТВІ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ |
56 |
СКЛОВСЬКИЙ Ігор Зіновійович, АКСЬОНОВА Віра Ігорівна |
ФЕНОМЕН ОСВІТОЦЕНТРИЗМУ ЯК ФОРМУВАННЯ ЦИВІЛІЗОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ У ХХІ СТОРІЧЧІ |
59 |
СТРАТАН-АРТИШКОВА Тетяна Борисівна
|
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
65 |
ЧЕРКАСОВ Володимир Федорович |
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
69 |
ВАЛЬКЕВИЧ Раїса Андріївна |
ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКОГО САМОКОНТРОЛЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
72 |
БОЙКО Любов Михайлівна |
ПРОБЛЕМИ УКЛАДАННЯ ПОСІБНИКА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ (на прикладі посібника «English for Information Technology» для студентів спеціальності «Інженерія програмного забезпечення») |
76 |
ВАСЕЦЬКА Тетяна Миколаївна
|
БАТЬКІВСЬКА ПІДТРИМКА ЯК ЗАПОРУКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПРОБЛЕМАМИ В СИСТЕМІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
81 |
ВДОВЕНКО Вікторія Віталіївна |
МЕТОД ПРОЕКТІВ ПРИ НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВІДХИЛЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
86 |
ГОРПІНІЧ Тетяна Ігорівна |
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МЕДИЧНИМИ УНІВЕРСИТЕТАМИ В США |
91 |
ДУБІНКА Микола Михайлович |
СОЦІАЛЬНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ ШКОЛЯРА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН |
96 |
ЖЕЛЯСКОВ Василь Якович |
МОРСЬКА АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ЗАСІБ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУДНОВОДІЇВ |
101 |
ЗОРОЧКІНА Тетяна Сергіївна |
ВПЛИВ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ |
104 |
КАПІТАН Тетяна Анатоліївна |
МОВНІ ІГРИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
109 |
КОЗЛОВА Валентина Анатоліївна |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
112 |
КЛЕПАР Марія Василівнa
|
ПРОБЛЕМА СТАНДАРТИЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-МІЖНАРОДНИКІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ |
117 |
КОКАРЕВА Елеонора Олексіївна |
ДИРИГЕНТСЬКІ ПРИЙОМИ РОЗКРИТТЯ ХУДОЖНІХ ОБРАЗІВ У ХОРОВИХ ТВОРАХ |
123 |
КУРЯТА Ірина Георгіївна |
НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ |
127 |
ЛАБЕНКО Олександр Віталійович
|
ПРОБЛЕМА ПАРАДИГМАЛЬНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА» |
132 |
ЛИМАНСЬКА Ольга Вікторівна, БАРАБАШ Ольга Володимирівна |
ДО ПИТАННЯ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ |
138 |
ЛИСЕНКО Людмила Олександрівна |
TEACHING SPELLING TECHNIQUES AS AN EFICIENT TOOL IN LANGUAGE LEARNING |
142 |
ЛУКАШІВ Віталій Богданович |
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО САМОРОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗВ’ЯЗКУ |
145 |
МАРТІН Аліна Миколаївна |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ |
149 |
МАРТИНЕНКО Олена Євгенівна |
ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВМІНЬ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ І УКРАЇНИ |
153 |
МЕЛЬНИЧУК Сергій Констянтинович |
ЗНАЧЕННЯ ТА РОЛЬ АСЕРТИВНІСТІ В СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ |
158 |
ОНОЙКО Юрій Юрійович, МОВЧАН Сергій Васильович |
ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ ПРОЦЕСУ НАУКОВОЇ ТВОРЧОСТІ СЕРЕД ШКОЛЯРІВ В РОБОТІ ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНИХ СЕКЦІЙ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
162 |
ПЕТРЕНКО Вікторія Олександрівна, БУТКОВСЬКА Наталія Олександр
|
РОЛЬ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В МОТИВУВАННІ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
166 |
ПРИСТАЙ Галина Василівна |
ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
170 |
РУДЕНКО Тетяна Володимирівна |
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я У ДІТЕЙ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З НЕРВОВО-ПСИХІЧНИМИ ВІДХИЛЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ |
173 |
СТУКАЛЕНКО Зоя Михайлівна |
СЕМІНАР-ТРЕНІНГ «ТОЛЕРАНТНІ ТА ІНТОЛЕРАНТНІ СТОСУНКИ» НА ФОРМУВАЛЬНОМУ ЕТАПІ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ |
178 |
ЧЕРНЬОНКОВ Ярослав Олександрович |
ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНИХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
181 |
КОТЕЛЯНЕЦЬ Юлія Сергіївна, КОТЕЛЯНЕЦЬ Наталка Валеріївна |
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОТРУДОВИХ УМІНЬ В СПЕЦІАЛЬНІЙ ПЕДАГОГІЦ |
185 |
НІКІТІНА Олена Олександрівна |
ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ |
189 |
АНТОНІВСЬКА Марина Олександрівна |
РОЛЬ ТА ВПЛИВ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА КУЛЬТУРНОГО КОНТЕНТУ НА ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ ЗВО |
193 |
ЗАХАРОВА Ірина Олександрівна |
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЛЬЩІ |
198 |
КІР’ЯНОВА Олена Василівна |
УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІННІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ Й ВИХОВАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ |
202 |
ПАНИЧ Ганна Анатоліївна |
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ НАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ США) |
207 |
САЄНКО Марина Сергіївна, ЛОБАЧ Наталія Вячеславівна |
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ |
212 |
САРНОВСЬКА Наталія Іванівна |
ВИКОРИСТАНННЯ МЕТОДІВ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ |
216 |
ЧАБАНОВИЧ Надія Богданівна |
СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ-АНЕСТЕЗІОЛОГІВ У КРАЇНАХ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ |
220 |
ЧИЖИКОВА Ольга Вікторівна |
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
224 |
ВАГІНА Оксана Миколаївна |
НАЦІОНАЛЬНАЛЬНІ ОСВІТНІ ТРАДИЦІЇ ФІНЛЯНДІЇ У КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТИ |
227 |
ВОЛОШИНА Ольга Сергіївна |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ОЦІНЮВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ТЕСТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
230 |
ДОСУЖИЙ Владислав Анатолійович |
ВПРОВАДЖЕННЯ АМЕРИКАНСЬКОГО ДОСВІДУ ТРЕНАЖЕРНОЇ ПІДГОТОВКИ ОПЕРАТОРІВ БАС В ЛЬОТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ |
234 |
ДУДІНА Оксана Валеріївна |
ПЕРЕДУМОВИ РОВИТКУ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ З ТЕХНІЧНОГО ПЕРЕКЛАДУ В УКРАЇНІ |
238 |
КАЛІНІЧЕНКО Тетяна Миколаївна |
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (2014-2018 рр.) |
243 |
КЛІМІШИНА Аліна Яківна |
ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ |
247 |
КРАСНОЖОН Валентина Олександрівна |
РОЛЬ УКРАЕРОРУХУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ АВІАЦІЙНИХ ДИСПЕТЧЕРІВ |
252 |
МАКСИМЕНКО Наталія Валеріївна |
МЕТОДИКА ОПАНУВАННЯ ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНЯМИ МОЛОДШИХ КЛАСІВ З ПОРУШЕНИМ ІНТЕЛЕКТОМ |
256 |
НАГОРНА Олена Василівна |
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ПРОСТІР |
261 |
СКРИПНИК Олександр Сергійович |
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ХОРЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
265 |