Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ПРОСТІР

НАГОРНА Олена Василівна –

асистент кафедри спеціальної освіти та здоров’я людини

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглянуто особливості впровадження інклюзивної освіти в навчальний простір; окреслено сутність понять інклюзії та інклюзивного навчання; обґрунтовано сутність сучасних форм навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітніх навчальних закладів; розкрито сутність та принципи процесів інклюзії в освіті.

Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, діти з обмеженими можливостями.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Реалізація оновленого змісту освіти дітей з особливими потребами: початкова ланка: навч.метод посібник / Н. Б. Адамюк, Л. Є. Андрусишина, О. О. Базилевська та ін., НАПН Інститут спеціальної педагогіки; за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої, Н. О. Макарчук, В. І. Шинкаренко. – Київ, 2014. – 336 с.

2. Розвиток політики інклюзивних шкіл. Інтегроване планування послуг, їх надання тафінансування в Канаді: посібник / Дж. Блейз, Е. Чорнобой, Ш. Крокер, Е. Страт, О. КрасюковаЕннз. – К.: Паливода А. В., 2012. – 46 с.

3. Огляд ролі асистентів учителів у канадських школах. Досвід провінцій Манітоба, Нова Шотландія та Альберта: посібник / Е. Чорнобой, О. Красюкова-Еннз. – К.: Паливода А. В., 2012. – 32 с.

4. Інклюзивна освіта. Посібник для батьків: посібник / Анна Креста, Джоана Блейз, Ольга Красюкова-Еннз. – К., 2012. – 116 с.

5. Інвалідність та суспільство: навчальнометодичний посібник / за заг. редакцією Л. Ю. Байди, О. В. Красюкової-Еннс / кол. авторів: Л. Ю. Байда, О. В. Красюкова-Еннс., С. Ю. Буров, В. О. Азін, Я. В. Грибальський, Ю. М. Найда. – К., 2012. – 216 с.

6. Особливі діти в закладі і соціальному середовищі: навчальний посібник / О. Гаврилов. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2009. – 308 с.

7. Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально-методичний посібник / Кол. авторів: А. А. Колупаєва., Н. З Софій., Ю. М. Найда та ін. За заг. ред. Л. І. Даниленко/ – К.: 2007. – 128 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись