ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО САМОРОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗВ’ЯЗКУ
ЛУКАШІВ Віталій Богданович –
кандидат педагогічних наук, начальник відділу контролю за особливо важливими
об’єктами та системами протипожежного захисту
центру забезпечення діяльності Управління ДСНС України у Кіровоградській області,
e-mail: [email protected]
Анотація
В статті розглядається сутність поняття «інформаційна культура». Розкрито психолого-педагогічні особливості формування інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку, визначено чинники, які їх зумовлюють. У дослідженні наголошується, що розвиток інформаційної культури майбутнього фахівця зв'язку продуктивний, якщо він здійснюється як процес, що самостійно формується, і пов'язаний із саморозвитком інформаційної культури.
Ключові слова: інформаційна культура, інформаційні технології, саморозвиток, специфіка навчання, фахівець зв’язку.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Андреев В. И. Педагогика творческого саморазвития. Инновационный курс. Книга 1. / В. И. Андреев. – Казань: Изд-во Казанского вуза, 1996. – 567 с.
2. Аносов І. П. Сучасний освітній процес: антропологічний аспект: монографія / І. П. Аносов. – К., 2003. – 391 с.
3. Антонова С. Г. Информация и информационная культура личности: Информационная культура личности: прошлое, настоящее, будущее / С. Г. Антонова. – [Междунар. науч. конф.]. – Краснодар–Новороссийск, 1996. – С. 50–51.
4. Аристова Л. П. Воспитание познавательной самостоятельности школьников в процессе обучения основам наук / Л. П. Аристова. – Казань, 1963. – 54 с.
5. Бейсенова Г. Проблемы образовательного знания в диспозитиве культуры / Г. Бейсенова. – Алматы: Искандер. – 2005. – 456 с.