Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЛЬЩІ

ЗАХАРОВА Ірина Олександрівна –

аспірант кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   Метою статті є короткий аналіз компетенцій вчителів іноземної мови, встановлених законодавчо у системі вищої освіти Польщі. У статті здійснено огляд професійної підготовки майбутнього вчителя англійської мови у вищих навчальних закладах Польщі у контексті європейських вимог. Основні результати дослідження: на підставі аналізу досліджуваного питання визначити позитивні надбання у системи підготовки учителів англійської мови у ВНЗ Польщі з метою їх подальшого впровадження у національну систему вищої педагогічної освіти у контексті тенденцій розвитку європейських освітніх систем.

Ключові слова: компетенції вчителя англійської мови, європейські стандарти підготовки вчителів, професійна компетентність, педагогічна освіта, вчитель, педагог.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Agnieszka Szplit. Kompetencje nauczycieli języków obcych w Polsce i Europie. Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 19, 2010. – S. 237–248.

2. Словник української мови в 11 томах. Т.4, 1973.

3. Ожегов С. И. Словарь русского языка / под ред. Н. Ю. Шведовой. М., 1982. – 816 с.

4. Ніколаєв О. М. Компетентність та компетенція у сучасній педагогіці як педагогічні категорії. Проблеми сучасної психології. – 2012. – Випуск 15. – 411 c.

5. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О. В. Овчарук. К., 2004. – 112 с.

6. Діордіященко О. Формування професійної компетентності вчителя іноземних мов на сучасному етапі. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. 2010. Вип. 89(2). С. 290294. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2010_89(2)__72.

7. Cullen R., 1994, Incorporating language improvement in teacher training programmes, «ELT Journal», v. 48, n. 2.

8. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 września 2004 r. w sprawie standardów kształcenia nauczycieli. Dz. U. Nr 207, poz. 2110.

9. Elżbieta Jarosz Profil zawodowy nauczyciela języków obcych w Europie. Komisja ds. Certyfikacji EAQUALS Instytut Języka Angielskiego Gama College. Polska Rama Kwalifikacji – zmiana dla edukacji i rynku pracy. Warszawa 27.10.2015 r. 32 s. http://www.kwalifikacje.edu.pl/download/konferencje/ wawa2015/Profil_zawodowy_nauczyciela.pdf

10. Anna Jaroszewska, Analiza kompetencji nauczycieli językow obcych w kontekście nauczania w róznych grupach wiekowych. Nauczyciel językow obcych dziś i jutro. Poznań – Kalisz 2009, ss. 526.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись