Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

НІКІТІНА Олена Олександрівна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри спеціальної освіти та здоров’я людини

Центоральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

https://orcid.org/0000-0003-1045-5300

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглянуто особливості мисленнєвої діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку під час вивчення математики; розкрито корекційно-розвивальний потенціал уроку математики в спеціальній школі; обґрунтовано значення практичного методу навчання математики дітей із затримкою психічного розвитку. Особливу увагу приділено методу спостереження в процесі формування математичних знань і розвитку основних мисленнєвих процесів у молодших школярів.

Ключові слова: математика, затримка психічного розвитку, розвиток, мислення, інклюзивна освіта, молодші школярі

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Абрамова Г. С. Возрастная психология: Учеб. пособие для студ. вузов / Г. С. Абрамова. – 4е изд. – М.: Издательский центр «Академия», 1999. – 672 с.

2. Алёхина C. В. Готовность педагогов как основной фактор успешности инклюзивного процесса в образовании / C. В. Алёхина // Психологическая наука и образование. – 2011. – №  1. – С. 31–54 c.

3. Бубон В. Вчити не просто дивитися, а й бачити... / В. Бубон // Початкова освіта. – 2008. – № 14. – С. 5–6.

4. Власова М. М. Коррекционная работа с детьми с ОВЗ / М. М. Власова // Инклюзивное образование: теория и практика: сборник материалов международной научно-практической конференции / отв. ред. О. Ю. Бухаренкова и др. – Орехово-Зуево: Редакционно-издательский отдел ГГТУ, 2016. – 955 с.

5. Державний стандарт спеціальної освіти. – Київ, 2004. – 361 с.

6. Дубенок О. Проблемне навчання в спеціальній школі / О. Дубенок // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2009. – № 42. – С. 3–4.

7. Зброєва Н. Б. Готовність педагога до інклюзивної освіти. (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер.: Психолого-педагогічні науки. – 2012. – № 7. – С. 15–18.

8. Игошина Н. В. Мыслительная деятельность младшего школьника в процессе формирования готовности к саморазвитию (на примере педагогики М. Монтессори) / Н. В. Игошина // Теория и методика современного учебно-воспитательного процесса: сборник научных трудов по матеріалам I Международной научно-практической конференции 25 февраля2016 г. Нижний Новгород: НОО «Профессиональная наука», 2016. – С. 5–8. Електронний ресурс. [Режим доступу]: http://scipro.ru

9. Коргун Л. Н. Основы коррекционной педагогики / Л. Н. Коргун. Учебное пособие для студентов психолого-педагогического профиля. – Одесса, ЮГПУ, 2008 г. – 134 с.

10. Максимова Н. Ю. Основи дитячої патопсихології: Навч. посібник для студ. / Н. Ю. Максимова, К. Л. Мілютіна, В. М. Піскун; Міжнародний Фонд «Відродження»; Програма «Трансформація гуманітарної освіти в Україні». – К.: Перун, 1996. – 463 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись