ЗНАЧЕННЯ ТА РОЛЬ АСЕРТИВНІСТІ В СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ
МЕЛЬНИЧУК Сергій Костянтинович –
кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри соціальної роботи,
соціальної педагогіки та психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету
імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми становлення асертивності, висвітлено особливості її прояву та специфіку розвитку в студентів як умови ефективної комунікації.
Ключові слова: асертивність, впевненість у собі, психологічний потенціал, ефективна комунікація.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Андриенко Е. В. Социальная психология: [учеб. пособие для студентов пед. вузов] / Е. В. Андриенко; под ред. В. А. Сластенина. – М.: Academia, 2000. – 262 c.
2. Вікова та педагогічна психологія: навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. – К.: Просвіта, 2001. – 416 с.
3. Галицький В. М., Мельник О. В., Синявский В. В. Соціально-психологічний словник / В. М. Галицкий, О. В. Мельник, В. В. Синявский. – К., 2004. – 250 с.
4. Каппони В., Новак Т. Ассертивность – в жизнь / В. Каппони, Т. Новак. – СПб.: Питер, 1995. – 186 с.
5. Шпалинский В. В. Психология менеджмента [Текст] / В. В. Шпалинский. – М.: 2000. – С. 80–91.