Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ЗНАЧЕННЯ ТА РОЛЬ АСЕРТИВНІСТІ В СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ

МЕЛЬНИЧУК Сергій Костянтинович –

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри соціальної роботи,

соціальної педагогіки та психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми становлення асертивності, висвітлено особливості її прояву та специфіку розвитку в студентів як умови ефективної комунікації.

Ключові слова: асертивність, впевненість у собі, психологічний потенціал, ефективна комунікація.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Андриенко Е. В. Социальная психология: [учеб. пособие для студентов пед. вузов] / Е. В. Андриенко; под ред. В. А. Сластенина. – М.: Academia, 2000. – 262 c.

2. Вікова та педагогічна психологія: навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. – К.: Просвіта, 2001. – 416 с.

3. Галицький В. М., Мельник О. В., Синявский В. В. Соціально-психологічний словник / В. М. Галицкий, О. В. Мельник, В. В. Синявский. – К., 2004. – 250 с.

4. Каппони В., Новак Т. Ассертивность – в жизнь / В. Каппони, Т. Новак. – СПб.: Питер, 1995. – 186 с.

5. Шпалинский В. В. Психология менеджмента [Текст] / В. В. Шпалинский. – М.: 2000. – С. 80–91.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись