Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВПЛИВ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

ЗОРОЧКІНА Тетяна Сергіївна –

кандидат педагогічних наук, доцент

Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розкрито вплив самоосвіти вчителя початкової школи на забезпечення якісного навчальновиховного процесу. Висвітлено функції самовдосконалення та форми самоосвіти дорослого населення. Сформулюємо конкретні види діяльності, що становлять процес самоосвіти, безпосередньо або побічно сприяють професійному зростанню вчителя.

Ключові слова: самоосвіта вчителя, початкова школа, навчально-виховний процес.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Стеценко К. Вищі навчальні заклади великобританії: формування класичних освітніх інституцій та їх рефлексії на позитивні зрушення в світовій освіті останніх років – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: http://www.ird.npu.edu.ua/files/stecenko.pdf

2. Іщенко В. Готовність до професійного самовдосконалення студентів як фактор забезпечення високої якості освіти // В. Іщенко // Витоки педагогічної майстерності, 2015. – Випуск 16. – С. 103–110.

3. Баскаев Р. М. О некоторых моделях профессиональной подготовки учителей в разных странах – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: http://jurnal.org/articles/2008/ped9.html

4. Особливості освіти у Великій Британії – Електронний ресурс. – [Режим доступу] : http://osvita.ua/abroad/higher_school/england/4955/

5. Зевченко Т. М Освітні тенденції в ХХІ столітті британська модель школи в контексті інтеграційних процесів у Європі – Електронний ресурс. – [Режим доступу] https://library.udpu.edu.ua/library_files/psuh_pedagog_ probl_silsk_shkolu/5/visnuk_30.pdf

6. Сєргєєва О. Особливості підготовки перекладачів-референтів в університетах великої Британії та України // О. Сергєєва // Порівняльна професійна педагогіка. – 1/2011. – С. 82–88.

7. Рябова Е. Самообразование учителя как условие его личностного и профессионального развития – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: http://www.rusnauka.com/SND/Pedagogica/4_+rjabova .doc.htm

8. Филипська В. Професійне самовдосконалення вчителя (з досвіду України та Великої Британії) / В. Филипська // Імідж сучасного педагога. – 2013. – № 1. – С. 37–39.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись