МОВНІ ІГРИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
КАПІТАН Тетяна Анатоліївна –
кандидат філологічних наук, доцент кафедри лінгводидактики та іноземних мов
Центральноукраїнського державного педагогічного університету
імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглянуто роль гри як однієї з активних форм вироблення вміння спілкуватися іноземною мовою, обґрунтовано важливість гри для пожвавлення уроку, для досягнення природності в навчальному спілкуванні мовою, яку вивчають; для полегшення процесу засвоєння мовного матеріалу, вироблення зацікавленості до навчальної праці.
Ключові слова: гра, спілкування, мовленнєві навички, зацікавленість до уроку, концентрoвана увага, ефективність навчання.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Алесина Е. В., Ашкинази Н. С. Учебные игры на уроках английского языка / Е. В. Алесина, Н. С. Ашкинази // Иностранные языки в школе. – 1987. – № 4. – С. 66–67.
2. Бутко Г. В. Языковые игры на уроках английского языка в IV классе / Г. В. Бутко // Иностранные языки в школе. – 1987. – № 4. – С. 63– 65.
3. Верещагина И. Н., Притыкина Т. А. Обучение английскому языку в ІІІ классе четырехлетней специальной школы / И. Н. Верещагина, Т. А. Притыкина // Иностранные языки в школе. – 1988. – № 5. – С. 57–62.
4. Гудкова Л. М. Игры на уроках английского языка в младших классах / Л. М. Гудкова // Иностранные языки в школе. – 1988. – № 4. – С. 54– 55.
5. Пассов Е. И. Урок иностранного языка в средней школе / Е. И. Пассов – М.: Просвещение, 1988. – 223 с.