Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФЕНОМЕН ОСВІТОЦЕНТРИЗМУ ЯК ФОРМУВАННЯ ЦИВІЛІЗОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ У ХХІ СТОРІЧЧІ

СКЛОВСЬКИЙ Ігор Зіновійович –

доктор філософських наук, доцент,

професор кафедри суспільних наук, інформаційної та архівної справи

Центральноукраїнського національного технічного університету,

академік міжнародної академії інноваційних технологій

https://orcid.org/0000-0003-2836-3412

e-mail [email protected]

АКСЬОНОВА Віра Ігорівна –

кандидат філософських наук, доцент

кафедри профпедагогіки та суспільних наук

Льотної академії національного авіаційного унівіерситету

e-mail [email protected]

Анотація

   Сучасний процес формування європейської України, як феномен софійності, репрезентує своє «Я-буття» – через шляхетну духовність, але цей процес антропологізації багатогранний, реалізовувати його треба комплексно, особливо – через громадське осмислення феномену освітоцентризму. Насамперед, це вплив понять системи духовності.

Ключові слова: освітоцентризм, цивілізована особистість, громада, софійність, духовність, гуманізм, соціокультурний простір, антропоцентризм, комунікативність, толерантність, професійність

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аристотель. Метафизика. Соч. Т. 1. / Аристотель. – Ред. В. Ф. Асмус. – М.: Мысль, 1975. – 550 с.

2. Абашкіна Н. Проблема професійної підготовки в педагогічній спадщині А. С. Макаренка // Н. Абашкіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. –2001. – №1. – С. 196–202.

3. Аксьонова В. І., Скловський І. З. Футурологія-філософія прогнозування політичного майбутнього України // В. І. Аксьонова, І. З. Скловський // Соціальне прогнозування та проектування політичних ситуацій. – Запоріжжя; КСК-альянс,2012. – С. 83–89.

4. Гартман Н. Философско-историческое введение. Проблема духовного бытия. Исследования к обоснованию философии истории и наук о духе. (Перевод А. Н. Малинкина) // Культурология. XX век: антология / Сост. С. Я. Левит. – М., 1995. С. 608–648.

5. Fides et Ratio Святішого отца Івана-Павла ІІ до Єпископів Католицкої Церкви про співвідношення віри і розуму: Енцикліка (Фрагменти). Всесвіт. – Журнал іноземной літератури, 2001. – № 6–8. – С. 3–14.

6. Пирогов Н. И. Вопросы жизни: Избранные педагогические произведения / Н. И. Пирогов. – М.: АПН РСФСР, 1953. – 752 с.

7. Макаренко А. С. Педагогическая поэма / А. С. Макаренко. – К.: Рад. школа, 1987. – 512 с.

8. Сухомлинський В. О. Сердце отдаю детям. – Изд 4. / В. О. Сухомлинский. – К.: Рад. школа, 1973. – 145 с.

9. Лосев А. Ф. Істория античной естетики. Софисты. Сократ. Платон / А. Ф. Лосев. – М.: ООО «Издательство АСТ», 2000. – 846 с.


10. Шевченко Т. Кобзар / Т. Шевченко / передм. О. Т. Гончара; прим. Л. Ф. Кодацького. – Київ: Дніпро, 1989. – 540 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись