Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

САЄНКО Марина Сергіївна –

викладач Української медичної стоматологічної академії

https://orcid.org/0000-0001-6732-9239

e-mail: [email protected]

ЛОБАЧ Наталія Вячеславівна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач Української медичної стоматологічної академії

https://orcid.org/0000-0002-3795-7864

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розкривається зміст та сутність поняття STEM-освіти, названі основні шляхи реалізації її принципів у процесі вивчення інформатики у загальноосвітніх закладах освіти, розглядаються можливості реалізації міждисциплінарного підходу, який полягає в інтеграції природничих наук в технології, інженерну творчість і математику, названі сучасні комп’ютерні розробки, які можуть бути використані педагогами у навчальній діяльності та розглядається можливість створення цікавих проектів як один із напрямів STEMосвіти.

Ключові слова: STEM-освіта, інформатика, бінарний урок, комп’ютерне навчання, проектне навчання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Балик Н. Р. Підходи та особливості сучасної STEM-освіти / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Фізикоматематична освіта. – 2017. – № 2(12). – С. 26–30.

2. Барна О. В. Впровадження STEM-освіти у навчальних закладах: етапи та моделі / О. В. Барна, Н. Р Балик // STEM-освіта та шляхи її впровадження в навчально-виховний процес: збірник матеріалів І регіональної науково-практичної веб-конференції, Тернопіль, 24 травня 2017 р. – Тернопіль: ТОКІППО, 2017. – С. 3–8.

3. Глосарій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.imzo.gov.ua/stemosvita/glosariy/.

4. Доценко С. О. STEM-освіта як засіб активізації творчого потенціалу особистості [Електронний ресурс] / С. О. Доценко, В. В. Лебедева. – Режим доступу:http://www.dgma.donetsk.ua/docs/konf/2017/ mkonf2017/dopovidy/it/Доценко-Лебедева.pdf.

5. Доценко С. O. Прийоми активізації творчої діяльності учнів в умовах STEM-освіти / С. O. Доценко // Професійна освіта: методологія, теорія та технології. – 2016. – Вип. 4. – С. 32–46.

6. Інститут модернізації змісту освіти. Режим доступу: https://imzo.gov.ua/tag/stem-osvita/.

7. Морзе Н. В. Інформатика: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. – К.:УОВЦ «Оріон», 2017. – 208 c.

8. Патрикеєва О. STEM-освіта: умови впровадження у навчальних закладах України / О. Патрикеєва, О. Лозова, С. Горбенко // Управління освітою. – 2017. – № 1. – С. 28–31.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись