ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ДМИТРУК Лілія Анатоліївна –
доктор педагогічних наук, доцент кафедри англійської філології
Криворізького державного педагогічного університету.
https://orcid.org/0000-0003-1850-5130
e-mail: [email protected]
Анотація
Результати встановлення етапу педагогічного експерименту, метою якого є вивчення рівнів професійної підготовки майбутніх вчителів англійської мови представлено у даній статті. Автором пропонується використовувати інтеграцію академічної та самоосвітньої діяльності як педагогічно цілепоглиблений ресурс у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови.
Ключові слова: професійна компетентність, майбутній вчитель, інтеграція, навчально-пізнавальна та самоосвітня діяльність.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Дрогайцев О. І. Формування інформаційної компетентності студентів вищих навчальних закладів у процесі навчання гуманітарних дисциплін: автореф. дис. на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук / О. І. Дрогайцев: спец. 13.00.09 – «Теорія навчання» / Криворізький державний педагогічний університет. – Кривий Ріг, 2009. – 22 с.
2. Король В. П. Формування у майбутніх учителів технологій професійної компетентності з основ аграрного виробництва: автореф. дис. На здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук / В. П. Король: спец. 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» / Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Міністерство освіти і науки України. – Вінниця, 2016. – 23 с.
3. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних
закладів: теоретико-методологічний аспект: монографія / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2009. – 307 с.