Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ОЦІНЮВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ТЕСТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ВОЛОШИНА Ольга Сергіївна –

здобувач кафедри педагогіки та менеджменту освіти

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів початкових класів до оцінювання іншомовної комунікативної компетентності засобами тестових технологій. Визначено, що готовність майбутніх учителів початкових класів до оцінювання іншомовної комунікативної компетентності учнів засобами тестових технологій є результатом цілеспрямованої підготовки в процесі навчання у закладі вищої освіти. Під моделлю підготовки майбутніх учителів початкових класів до оцінювання іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів засобами тестових технологій розуміємо опис та теоретичне обґрунтування компонентів цього процесу.

Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя початкових класів, іншомовна комунікативна компетентність, молодші школярі, тестові технології, модель реалізації умов, формування готовності.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Асеев. В. Т. Проблема мотивации и личность / В. Т. Асеев. – Москва. 2011. – 158 с.

2. Ингекамп К. Педагогическая диагностика: Пер. с нем. / К. Ингекамп. – М: Педагогика. 1991. – 240 с.

3. Crystral D. English as a Global Language. Cambridge: Cambridge University Press. – 2003. – 139 р.

4. Wiliam D. An Overview of the Relationship between Assessment and the Curriculum. Curriculum and Assessment. David Scott. Westport: Greenwood Publishing Group. Incorporated. 2000. – PР. 165–182.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись