НАЦІОНАЛЬНАЛЬНІ ОСВІТНІ ТРАДИЦІЇ ФІНЛЯНДІЇ У КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ОСВІТИ
ВАГІНА Оксана Миколаївна –
аспірантка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту
Центральноукраїнського педагогічного університету ім. В. Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглянуто й схарактеризовано принципи сучасної системи освіти Фінляндії, представлено ефективність її організації, розкрито передумови становлення особистісного потенціалу школяра та можливостей його реалізації під час вибору майбутньої професії.
Ключові слова: фінська система освіти, система оцінювання, особистісний потенціал учня.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Волинець Л. Принципи освітньої політики Фінляндії щодо забезпечення якості загальної середньої освіти / Людмила Волинець // Порівнял.пед. студії. – 2013. – № 1. – С. 69–75. Режим доступу: http://nauka.udpu.org.ua/wpcontent/uploads/2013/07/Zhurnal-12.pdf
2. Загвоздкин В. К. Реформа школьной системы и оценка качества школ в Финляндии / В. К. Загвоздкин. – М., 2011. – 64 с. – Режим доступу: http://2020strategy.ru/data/2011/07/15/12147 20992/7.pdf
3. Крутова И. Н. Финансирование образования в странах финно-угорского региона: опыт Финляндии / И. Н. Крутова // Регионология. – 2011. – № 3. – С. 209–215. – Режим доступу: http://regionsar.ru/node/780page
4. PISA (PISA 2015 Results )[Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.oecd.org/pisa/
5. Sahlberg P. Finnish Lessons: What Can the World Learn from Educational Change in Finland? Teachers College Press. 2011. – 208 p.