Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СПЕЦИФІКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПОДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ РОМАНСЬКОЇ ФИЛОЛОГІЇ В УНІВЕРСИТЕТІ ВАЛЕНСІЇ

ШУППЕ Людмила Володимирівна –

викладач кафедри іспанської філології

Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова

e-mail: [email protected]

Анотація

    Місія університету Валенсії полягає у формуванні професіоналів в області іспанської, романської філології, компетентних у рішенні проблемних і нових задач європейського комунікативного і багатокультурного суспільства, а також у підтримці найбільш важливих на інтернаціональному рівні досліджень, які у подальшому зможуть впливати на перспективний розвиток і гармонізацію сучасного інформаційного суспільства. Іноватизація змісту і методів навчання бакалаврів романської філології, розширення форм заохочення їх до дослідницької діяльності сприяють швидкому розповсюдженню досягнень науки і культури, підтвердженню соціальної значущості демократичних цінностей суспільства у цілому і, зокрема, Валенсії.

Ключові слова: професійна підготовка, бакалаври романської філології, університет Валенсії, іноватизація змісту і методів навчання, формування культурологічної компетентності.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. http://www.espanarusa.com/ru/pedia/article/1 95682

2. https://uk.wikipedia.org/wiki/

3. http://www.eduspain.com/ru/putevoditeli/vale nsia

4. http://www.masterstudies.ru/университеты/Is panija

5. http://www.uv.es/

СУТНІСТЬ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

БЕВЗЮК Марина Сергіївна –

аспірант кафедри спеціальної освіти

Уманського державного педагогічного університету

імені Павла Тичини

e-mail: [email protected]

Анотація

    В статті розглянуто сутність взаємодії вчителя початкової школи з батьками дітей з особливим потребами в умовах інклюзивної освіти. Проведено аналіз психолого-педагогічної літератури. Висвітлено роль вчителя та батьків у навчанні дітей з особливими освітніми потребами.

Ключові слова: підготовка вчителя, взаємодія, дитина з особливими потребами, інклюзивна освіта.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їхнього навчання: наук.-метод. посібник / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. – К.: Наук. світ, 2010. – 87 с.

2. Кухарєв Н. В. Діагностика педагогічної майстерності та педагогічної творчості: в 2 ч.Ч.1. / Н. В. Кухарєв, В. С. Решетько – Мінськ, Адукация І вихаванне, 1996 р. – 104 с.

3. Кухарєв Н. В. Директор вчиться: зворотний зв'язок в педагогічній системі / Н. В. Кухарєв. – Мінськ: Університетське, 1989. – 159 с.

4. Мельник О. М. Формування професійних умінь у майбутніх учителів початкових класів для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. М. Мельник. – Режим доступу: http://www.ukrdeti.com/firstforum/r29.html.

5. Монахов В. М. Методологія проектування педагогічної технології (аксіоматичний аспект) // Шкіл. технології. – 2000 р. – № 3. – С. 57–71.

6. Немова, Н. В. Управління методичною роботою в школі / Н. В. Немова. – М.: Вересень, 1999 р. – С. 176–185.

7. Організаційно-методичні засади здійснення комплексної реабілітації учнів (вихованців) у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах / Лист Міністерства освіти і науки України N 1/9– 515 від 04. 08. 2009 р.

8. Поташник, М. М. Педагогічна творчість: проблеми розвитку та досвід: посібник для вчителя / М. М. Поташник. – Київ: Рад. шк., 1988. – 109 с.

9. Штифурак В. С. Ідеї гуманізму в національній системі виховання // Рідна школа № 11. – 1999. – С. 4–5.

МЕТОДИКА РОБОТИ НАД ПРОЦЕСОМ ОПИСУ ДІЇ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

ГАМЗА Анна Володимирівна –

аспірант кафедри теорії і методик початкового навчання

Рівненського державного гуманітарного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті теоретично обгрунтовано процес опису дії як основного компоненту вивчення дієслова у початковій школі на уроках української мови; означено фактори, які визначають важливість застосування дієслова у процесі створення власних текстів; доведено методичну значущість системи вправ, створених для ефективності формування текстотворчих умінь у молодших школярів; здійснено методичний поділ підготовчих завдань щодо формування навички текстотворення в учнів початкових класів на уроках української мови.

Ключові слова: опис, елемент дії, система мовних понять, одиниці мови та мовлення, дієслово, текст, текстотворчі вміння.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Білодід І. К. Сучасна українська літературна мова: Морфологія / За заг. ред. І. К. Білодіда. – К.: Наукова думка, 1969. – 140 с.

2. Булаховський Л. А. Нариси з загального мовознавства / Л. А. Булаховський. – К.: Радянська школа, 1955. – 248 с.

3. Вашуленко М. С. Методика навчання української мови в початковій школі: навч.-метод. пос. для студ. вищ. навч. закладів / М. С. Вашуленко. – К.: Літера ЛТД, 2011. – 364 с.

4. Грищенко А. П. Сучасна українська літературна мова: підручник / За ред. А. П. Грищенка. – К.: Вища школа, 1993. – 366 с.

5. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти». – Київ: МОН, 2011.

6. Програми для середньої загальноосвітньої школи 1–4 класів. – К.: Початкова школа. – 2013. – 432 с.

7. Ющук І. П. Українська мова / І. П. Ющук. – К.: Либідь, 2004. – 640 с.

САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ

ГОРОХОВА Галина Іванівна –

аспірант кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті обґрунтовано та розкрито сутність і зміст самореалізації особистості як однієї з передумов успішної професійної кар’єри; встановлено причини, які впливають на самореалізацію особистості в сучасних умовах, та провідні чинники динаміки кар’єрного розвитку; визначено стадії професійного розвитку та структуру й умови формування професійної самосвідомості; проаналізовано процеси кар’єрного розвитку та формування «Я-образів» в умовах становлення особистості професіонала; з’ясовано фактори успішної професійної кар’єри та суть кар’єрних орієнтацій в процесі самореалізації особистості на початковому етапі розвитку кар’єри.

Ключові слова: самореалізація, професійна кар’єра, професійний розвиток, саморегуляція, самопізнання, професійна ідентифікація, професійне самовизначення, професійна самоактуалізація, кар’єрні орієнтації.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Дворецька Г. В. Соціологія праці: навч. посібник / Г. В. Дворецька. – К. : КНЕУ, 2001. – 244 с.

2. Коган Л. Н. Цель и смысл жизни человека / Л. Н. Коган. – М.: Мысль, 1984. – 252 с.

3. Лозовецька В. Т. Професійна кар’єра особистості в сучасних умовах: монографія / В. Т. Лозовецька. – Київ: 2015. – 279 с.

4. Мазяр О. В. Психологія праці: модульний курс: навчальний посібник / О. В. Мазяр, В. В. Кириченко. – Житомир: Вид.-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 190 с.

5. Радул В. В. Дослідження особливостей самореалізації особистості: [Монографія] / В. В. Радул, І. П. Краснощок, І. В. Лебедик. – К.: «Імекс-ЛТД», 2009. – 352 с.

6. Радул В. В. Соціально-професійне становлення особистості: [Монографія] / В. В. Радул, О. В. Михайлов, І. П. Краснощок, В. А. Кушнір / За редакцією В. В. Радула. – Кіровоград, Поліграфічно-видавничий центр ТОВ «Імекс ЛТД», 2002. – 263 с.

7. Самалюк Н. М. Фізіологія і психологія праці: Навчальний посібник / Н. М. Сомалюк. – Рівне: НУВГП, 2013. – 330 с.

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ ДО МІЖКУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ

ЄВДОКІМОВА-ЛИСОГОР Леся Анатоліївна –

аспірант кафедри іноземних мов та перекладу

Харківського національного економічного

університету ім. С. Кузнеця

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті розглянуто сутність поняття «педагогічна технологія», особливості розробки технології підготовки фахівців сфери туризму до міжкультурного діалогу та її етапи.

Ключові слова: міжкультурний діалог, підготовка фахівців сфери туризму, педагогічна технологія, творчий розвиток фахівця.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Великий тлумачний словник сучасної української мови. ред. В. І. Бусел. К.: Ірпінь: «Перун», – 2003. – 1440 с.

2. Гальперин П. Я. Психология мышления и учение о поетапном формировании умственных действий / П. Я. Гальперин // Исследование мышления в советской психологии. – М.: Наука, 1966. – С. 236–277.

3. Дмитренко Т. О. Лінгвістичні моделі складних педагогічних об’єктів: здобутки і перспективи розвитку / Т. О. Дмитренко // Актуальні питання навчання та виховання особистості: зб. наук. ст. / за заг. ред. В. М. Гриньової. Вип. 2 – Х.: Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2008. – С. 10–20.

4. Євдокімова-Лисогор Л. А. Підготовка фахівців сфери туризму до міжкультурного діалогу в процесі навчально-творчої діяльності / Л. А. Євдокімова-Лисогор // Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет»: Серія: Педагогіка, психологія і соціологія: Всеукр. наук. зб. – Красноармійськ, 2015. – № 2 (17). – С. 40–45.

5. Каган М. С. Человеческая деятельность: (Опыт системного анализа). / М. С. Каган. – М.: Политиздат, 1974. – 328 с.

6. Колбіна Т.В. Формування у студентів досвіду міжкультурної комунікації: монографія / Т.В. Колбіна. – Х.: ВД «ІНЖЕК», 2012 – 168 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись