Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МЕТОДИКА РОБОТИ НАД ПРОЦЕСОМ ОПИСУ ДІЇ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

ГАМЗА Анна Володимирівна –

аспірант кафедри теорії і методик початкового навчання

Рівненського державного гуманітарного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті теоретично обгрунтовано процес опису дії як основного компоненту вивчення дієслова у початковій школі на уроках української мови; означено фактори, які визначають важливість застосування дієслова у процесі створення власних текстів; доведено методичну значущість системи вправ, створених для ефективності формування текстотворчих умінь у молодших школярів; здійснено методичний поділ підготовчих завдань щодо формування навички текстотворення в учнів початкових класів на уроках української мови.

Ключові слова: опис, елемент дії, система мовних понять, одиниці мови та мовлення, дієслово, текст, текстотворчі вміння.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Білодід І. К. Сучасна українська літературна мова: Морфологія / За заг. ред. І. К. Білодіда. – К.: Наукова думка, 1969. – 140 с.

2. Булаховський Л. А. Нариси з загального мовознавства / Л. А. Булаховський. – К.: Радянська школа, 1955. – 248 с.

3. Вашуленко М. С. Методика навчання української мови в початковій школі: навч.-метод. пос. для студ. вищ. навч. закладів / М. С. Вашуленко. – К.: Літера ЛТД, 2011. – 364 с.

4. Грищенко А. П. Сучасна українська літературна мова: підручник / За ред. А. П. Грищенка. – К.: Вища школа, 1993. – 366 с.

5. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти». – Київ: МОН, 2011.

6. Програми для середньої загальноосвітньої школи 1–4 класів. – К.: Початкова школа. – 2013. – 432 с.

7. Ющук І. П. Українська мова / І. П. Ющук. – К.: Либідь, 2004. – 640 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись