Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Обговорення ОПП «Позашкільна освіта», ОПП «Педагогіка вищої школи» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011Освітні, педагогічні науки

Обговорення ОПП «Позашкільна освіта», ОПП «Педагогіка вищої школи» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011Освітні, педагогічні науки

Стратегія реформування вищої освіти передбачає створення системи моніторингу та постійного поліпшення якості вищої освіти, що відповідає рекомендаціям і стандартам Європейського простору вищої освіти, враховує кращі світові практики та виступає головною технологією досягнення відповідності освітньої системи вимогам і потребам суспільства.

У зв’язку з цим 14 грудня 2023 р. членами кафедри педагогіки та спеціальної освіти та при залученні зовнішніх й внутрішніх стейкхолдерів, здобувачів вищої освіти було проведене обговорення освітніх програм: ОПП «Позашкільна освіта», ОПП «Педагогіка вищої школи» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.

Гаранти освітніх програм доктор педагогічних наук, професор Савченко Наталія Сергіївна (ОПП «Позашкільна освіта») та доктор педагогічних наук, професор Окольнича Тетяна Володимирівна (ОПП «Педагогіка вищої школи») представили освітні програми, ознайомивши учасників із метою, особливостями (унікальністю), фаховими компетентностями та програмними результатами навчання, освітніми компонентами програм.

Стейкхолдери відмітили переваги та особливості кожної запропонованої освітньої програми, висловили свої зауваження та рекомендації щодо їх удосконалення, які будуть враховані в оновленій редакції освітніх програм кафедри окресленого освітнього рівня підготовки.

Викладачі, що входять до груп забезпечення, також висловили свої побажання щодо покращення освітніх компонентів програми. Активно обговорювались побажання здобувачів освіти стосовно змісту обов’язкових освітніх компонентів та послідовності їх викладання. Це дозволяє врахувати потреби та інтереси безпосередніх учасників освітнього процесу. Крім того, було приділено час розгляду пропозицій вибіркових освітніх компонентів, які можуть доповнити основні (нормативні), надаючи здобувачам освіти більше можливостей для саморозвитку й вибору напрямків навчання, що відповідають їхнім індивідуальним запитам.

Також прозвучали пропозиції удосконалення проведення виробничих практик у закладах освіти (відповідно, закладах позашкільної освіти та закладах вищої освіти).

Повідомлення підготувала Савченко Н. С.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись