ПРОБЛЕМА ВОСПИТАНИЯ ТВОРЧЕСКОЙ ЛИЧНОСТИ В УСЛОВИЯХ СОВРЕМЕННОГО ОБЩЕСТВА
РОЙТЕНКО Нина –
приват-доцент, старший переподаватель кафедры теории музыки и вокала
Южноукраинского национального педагогического
университета имени К. Д. Ушинского
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті робиться спроба розглянути шкільну колективну діяльність, як важливий і нобхідно поетапний перехід до творчості дорослої людини, який згодом стане обʼєктом сучасного соціуму. Розглядаються деякі проблеми, які виникають у викладачів-вокалістів у процесі навчання співу і їх дозволу, а також основні складові музичного слуху і їх взаємозвʼязок і роль у розвитку і зменшити державну перевести вербальне образи в тілесні відчуття, акцентується увага на значимість методів за допомогою яких викладач і студент домагаються належного професійного рівня починаючи з дитячого віку. Розглядається проблема виховання творчої особистості в суспільстві, яке впливає на духовний розвиток особистості і вносяться нові форми спілкування в соціумі, в тому числі в освіті та вихованні. У процесі дослідження виявлено недоліки в системі освіти, в звʼязку з застарілими навчальними програмами, а також недостатньою кваліфікацією викладачів вищої ланки, які повинні володіти програмами, спрямованими на розвиток інноваційної діяльності.
Ключові слова: інновація в суспільній свідомості, індивідуально-колективна діяльність, художньомузична творчість.
Повний текст:
СПИСОК ИСТОЧНИКОВ
1. Богоявленская Д. Б. Психология творческих способностей / Д. Б. Богоявленская. – М.: Академия, 2002. – 320 с.
2. Ветлугина Н. А. Методика музикального воспитания в детском саду / Н. А. Ветлугина. – М.: Просвещение, 1980. – 270 с.
3. Ермолаева-Томина Л. Б. Психология художественного творчества / Л. Б. ЕрмолаеваТомина. – М.: Академ.проспект, 2003. – 304 с.
4. Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / А. Маслоу. – М.: Смысл, 1999. – 425 с.
5. Николаенко Н. А. Психология творчества: учебное пособие / Н. А. Николаенко. – М., 2007. – 202 с.
6. Хайнс Д. Секреты вокальной техники / Д. Хайнс. – М.: АИР, 2014. – 364 с.