Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПРОБЛЕМА ВОСПИТАНИЯ ТВОРЧЕСКОЙ ЛИЧНОСТИ В УСЛОВИЯХ СОВРЕМЕННОГО ОБЩЕСТВА

РОЙТЕНКО Нина

приват-доцент, старший переподаватель кафедры теории музыки и вокала

Южноукраинского национального педагогического

университета имени К. Д. Ушинского

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті робиться спроба розглянути шкільну колективну діяльність, як важливий і нобхідно поетапний перехід до творчості дорослої людини, який згодом стане обʼєктом сучасного соціуму. Розглядаються деякі проблеми, які виникають у викладачів-вокалістів у процесі навчання співу і їх дозволу, а також основні складові музичного слуху і їх взаємозвʼязок і роль у розвитку і зменшити державну перевести вербальне образи в тілесні відчуття, акцентується увага на значимість методів за допомогою яких викладач і студент домагаються належного професійного рівня починаючи з дитячого віку. Розглядається проблема виховання творчої особистості в суспільстві, яке впливає на духовний розвиток особистості і вносяться нові форми спілкування в соціумі, в тому числі в освіті та вихованні. У процесі дослідження виявлено недоліки в системі освіти, в звʼязку з застарілими навчальними програмами, а також недостатньою кваліфікацією викладачів вищої ланки, які повинні володіти програмами, спрямованими на розвиток інноваційної діяльності.

    Ключові слова: інновація в суспільній свідомості, індивідуально-колективна діяльність, художньомузична творчість.

Повний текст:

           Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ИСТОЧНИКОВ

1. Богоявленская Д. Б. Психология творческих способностей / Д. Б. Богоявленская. – М.: Академия, 2002. – 320 с.

2. Ветлугина Н. А. Методика музикального воспитания в детском саду / Н. А. Ветлугина. – М.: Просвещение, 1980. – 270 с.

3. Ермолаева-Томина Л. Б. Психология художественного творчества / Л. Б. ЕрмолаеваТомина. – М.: Академ.проспект, 2003. – 304 с.

4. Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / А. Маслоу. – М.: Смысл, 1999. – 425 с.

5. Николаенко Н. А. Психология творчества: учебное пособие / Н. А. Николаенко. – М., 2007. – 202 с.

6. Хайнс Д. Секреты вокальной техники / Д. Хайнс. – М.: АИР, 2014. – 364 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись