Тиждень В.О. Сухомлинського: етичні бесіди
На факультеті педагогіки та психології 2 жовтня студенти ІІІ курсу спеціальності 013 Початкова освіта під керівництвом Андросової Н. М. провели для студентів першого курсу усіх спеціальностей етичні бесіди, у яких використали літературні оповідання для дітей Василя Сухомлинського.
Швець Альона, Шаповал Діана, Поліщук Вікторія, Щербатюк Наталія проводили етичну бесіду на тему «Виховання любові до природи» для студентів 11 групи.
Горват Ірина, Гриценко Катерина, Вагнер Яна, Гавриленко Анна, Ляхович Тетяна, Ковтонюк Катерина проводили етичну бесіду на тему «Право на повагу має лише той, хто поважає інших людей» для студентів 12 і 15 груп.
Горбунова Анна, Лукашук Людмила, Карякіна Ольга, Подрез Олена проводили етичну бесіду на тему «Про терпимість і толерантність» для студентів 14 групи.
Іващенко Михайло, Тімохова Анна, Обійдихата Карина на тему «Про добро і зло» для студентів 16 і 18 груп.
Першокурсники відчули себе у ролі учнів початкової школи, були залучені до дискусії, розгадування кросвордів, сюжетно-рольових ігор, групової роботи, цікавих руханок, аналізу наочних зображень, фрагментів мультфільмів, життєвих ситуацій.
Пізнавальними є відгуки третьокурсників про проведений захід (збережено авторську мову):
Подрез Олени
Дуже вдячна за активність 14 групи. Приємно було, що дівчата добре запам'ятали оповідання В. Сухомлинського, тому впевнено і чітко відповідали на запитання й при зображенні ілюстрації до твору "Горбатенька дівчинка" проявили надзвичайну креативність (зобразили дітей у вигляді олівців, з гумкою - просто учень, без - особливу дівчинку). Також більш згруповано вони почали працювати після завдання на розгадування кросворду (думка кожного з групи враховувалася). При запитання до твору вразило, що для однієї дівчинки тема толерантного ставлення була дуже близька (розчулила нас), такої відвертості ми не очікували. Ситуації дали змогу дізнатися думку групи з різних сторін (національність, віра, особливі потреби дитини), у кожного вона відрізнялася. Студенти вміють обґрунтовувати власну думку (це було дуже важливим для співпраці). З упевненістю можна сказати, що 14 група є толерантною.
Карякіної Ольги
Дуже дякую студентам 14 групи за активну співпрацю та створену атмосферу. Дівчата були дуже привітними, кмітливими та уважними. Не дивлячись на хвилювання як з їхньої так і з нашої сторони, ми змогли встановити дружню атмосферу. Студенти висловлювали свою думку та обґрунтовували її, наводячи доречні приклади та переконання. Завдання з ситуаціями дало змогу закріпити вміння слухати одне одного та поважати думки кожного. Напевно, найбільше мене вразила відвертість однієї зі студенток. Вона не посоромилась і змогла поділитися з нами своїми болючими спогадами. Я вважаю, що це великий успіх як для неї, так і для нас. Дівчата 14 групи виявилися дуже толерантними, дружелюбними та чуйними. Завдання з квіточкою згуртувало їх та дало можливість дізнатися більше про риси характеру, притаманні кожній. Сподіваюся, що дівчата 14 групи зможуть стати більш дружніми, підтримати одна одну та допомогти у скрутну хвилину. Дякую за незабутні емоції та досвід.
Горбунової Анни
Величезне дякую студентам 14 групи за співпрацю. Дівчата були дуже активними та відкритими. Вони сміливо висловлювали свою думку та наводили вдалі студентки виявили надзвичайну активність та креативність при виконанні різних завдань. Деякі дівчата змогли повністю відкритися та розповісти свої болючі спогади. Надіюся що вони за допомогою бесіди змогли стати більш дружніми та толерантними.
Лукашук Людмили
Дуже дякую 14 групі за активність та підтримку. Спочатку і першокурсники і ми трішки хвилювались, але вже після першого завдання хвилювання зникло і почалася щирша розмова. Студенти із задоволенням виконували завдання, грали в ігри та були дуже креативними. Вони ділились особистим досвідом та відверто розповідали про наболіле. Думаю, це був корисний досвід і для нас і для першокурсників. Дякую за таку можливість.
Інформація надана студентами ІІІ курсу (31групи) факультету педагогіки та психології
- Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв