31 серпня 2011 року на психолого-педагогічному факультеті проведена настановча конференція з педагогічної практики «Навчально-виховна робота в початкових класах». Конференцію відкрили та проводили старші викладачі кафедри педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки Баланюк І. Г. та Прибора Т. О. Після загальних настанов до педагогічної практики студентів випускного курсу виступили доценти Котелянець Н. В., Фадєєва Т. О., Горська О. О., Собко С. І. та старші викладачі Кривульченко Н. М., Стрітьєвич Т. М., Шарапова Т. А. Завершив конференцію виступ завідувача педагогічною практикою університету Сальник І. В.
Детальніше...
На психолого-педагогічному факультеті пролунав останній дзвоник для студентів випускних курсів. Ця святкова подія зібрала в актовій залі університету викладачів та студентів різних курсів. З вітальними словами виступили декан психолого-педагогічного факультету професор Рацул А. Б., професор Мельничук С. Г., куратори випускних груп Васецька Т. М., Кривульченко Н. М., голова студентського профбюро факультету Слюсаренко В.
У рамках тижня студентської науки на психолого-педагогічному факультеті, проведення якого присвячено 90-річчю заснування Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, студенти звітували про результати науково-дослідної роботи з актуальних проблем педагогіки, психології та методик початкового навчання.
Секція методик початкового навчання у рамках тижня студентської науки в університеті провела засідання звітної студентської наукової конференції. Керівник секції – кандидат філологічних наук, доцент Скляренко В. Г., секретар – студентка ІV курсу Рудницька Оксана.
З вступним словом виступив доцент Скляренко В. Г., який ознайомив учасників конференції з програмою та формою проведення засідання.
28 квітня 2011 року в актовій залі університету було проведено І факультетський фестиваль студентського кіно з методики викладання математики. Кінофестиваль проводився на базі дисциплін «Технологія вивчення освітньої галузі «Математика» та «Інноваційні технології навчання математики у початкових класах».