Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Зі святом 8 Березня!

Шановні колеги, чарівні жінки психолого-педагогічного факультету!

Вітаю Вас зі святом весни, жіночності та краси.  Прийміть слова вдячності за розуміння, підтримку, турботу та терплячість, які Ви даруєте нам, чоловікам, кожного дня та надихаєте на нові справи, даруєте радість , заряджаєте енергією та даєте початок новому.

Нехай у Вашому житті завжди панує добрий настрій, натхнення, сімейний добробут і благополуччя, успіхи у всіх Ваших починаннях. Міцного Вам здоров’я! Будьте завжди красивими, енергійними та коханими!

З шаною і повагою декан психолого-педагогічного факультету, заслужений працівник освіти України, професор Рацул Анатолій Борисович

Метод Едварда де Боно

Оволодіння професією вчителя початкових класів передбачає ознайомлення студентів з новітніми технологіями навчання, серед яких є метод «шести капелюшків мислення», розроблений Едвардом де Боно

«Живи, Кобзарю»

2 березня 2012 року в актовій залі університету відбувся конкурс «Живи, Кобзарю», який щороку проводиться на психолого-педагогічному факультеті. Хор факультету виконав пісню на слова Т. Г. Шевченка «Садок вишневий біля хати...» під керівництвом старшого викладача кафедри педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки Шарапової Т. А.

Джентельмен шоу 2012 року!

22 лютого 2012 року в актовій залі університету відбувся студентський конкурс молодості, талантів та краси «Джентельмен шоу 2012». Звання Містера року виборювали студенти психолого-педагогічного факультету Миценко Едуард (гр. 37), Папіровник Сергій (гр. 18), Полтавець Ілля (гр. 16), Хоменко Юрій (гр. 26) та загадковий Містер Х.

Ознайомлення із закордонними підручниками

Студенти п’ятого курсу (гр. 51, 53) за програмою навчання з курсу «Технології вивчення освітньої галузі «Математика» ознайомилися із методичними підходами закордонних країн за підручниками Росії, Чехії, Польщі, Туреччини. Підручники складені мовою тих країн, у яких вони використовуються, але це не завадило студентам «прочитати» математичні завдання, визначити їх дидактичне навантаження та порівняти із традиційним підходом до навчання математики молодших школярів в Україні.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись