Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ НА ЗАНЯТТЯХ З ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ

ТЕРЯЄВА ЛАРИСА АНАТОЛІЇВНА –

аспірант кафедри теорії і

методики музичної освіти Інституту мистецтв

Київського університету імені Бориса Грінченка,

викладач музики університетського коледжу

Київського університету імені Бориса Грінченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   Методична компетентність майбутніх учителів музики закладає основу для вивчення усіх музичних навчальних дисциплін і впливає на якість підготовки майбутніх випускників вищих музичнопедагогічних навчальних закладів освіти.

Ключові слова: методична компетентність, етапи, хорове диригування, інноваційні технології навчання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Коваленко І. Г. Сучасні підходи в диригентсько-хоровій підготовці майбутніх учителів музики / І. Г. Коваленко // Наукові записки. – Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. – №1. – С. 60–62.

2. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / Під ред. О. В. Овчарук. – К.: К.І.С, 2004. – 112 с.

3. Костенко Л. В. Формування хормейстерських умінь у класі хорового диригування: метод. рекомендації / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. – Ніжин, 2005. – 25 с.

4. Олексюк О. М. Музична педагогіка: навч. посіб. / О. М. Олексюк. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. – 248 с.

5. Освітні технології: навч.-метод. посіб. / [О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.]; За ред. О. М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись