Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФОРТЕПІАННО–ВИКОНАВСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

ЛІНЬ Хуацінь

аспірантка кафедри музичного

мистецтва і хореографії

Південноукраїнського національного

педагогічного університету

імені К. Д. Ушинського

е-mail: [email protected]

Анотація

У статті розглянуто питання формування фортепіанно-виконавської культури студентів мистецько-педагогічних вишів. Методологічний аналіз проблеми дозволив визначити, що науково-методичною основою дослідження заявленого питання є аксіологічний, компетентнісний, особистісний, культурологічний наукові підходи

Ключові слова: майбутній учитель музики, фортепіанно-виконавська культура, аксіологічний підхід, компетентнісний підхід, особистісний підхід, культурологічний підхід.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Грозан С. Компетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації / С. Грозан // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. – Сер.: Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 132. – С. 282–285.

2. Козир А. В. Компетентність як необхідний компонент професійної майстерності викладачів мистецьких дисциплін [Електронний ресурс] / А. В. Козир // Українські культурні дослідження. – Режим доступу: http // www. culturalstudies.in.ua/knigi_7_26.php.

3. Никитина Н. Н. Становление культуры профессионально-личностного самоопределения учителя: [монография] / Н. Н. Никитина. – М.: Прометей, 2002. – 316 с.

4. Щолокова О. П. Модернізація фахової мистецької освіти у контексті сучасних гуманістичних ідей / О. П. Щолокова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: Теорія і методика мистецької освіти. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – Вип. 4 (9). – С. 11–15.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись