РІЗНОВИДИ МУЗИЧНИХ АНСАМБЛІВ ТА ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЩОДО ЗАЛУЧЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО АНСАМБЛЕВОГО МУЗИКУВАННЯ НА УРОКАХ МУЗИКИ І В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ
ВАН Чжун –
аспірант кафедри музичного
мистецтва і хореографії
ПНПУ ім. К.Д. Ушинського
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглянуто різновиди музичних ансамблів, до яких доцільно залучати школярів на уроках музики та у позакласних заняттях. Розглянуто дидактичні принципи, врахування яких уможливлює успішну підготовку студентів до формування в школярів навичок колективного музикування.
Ключові слова: музичні ансамблі; колективне музикування школярів, дидактичні принципи.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Біла Н. Л. Ансамблеве музикування: до сутності поняття / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. − 2014. − № 2. − С. 40−46. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_2_9.
2. Кьон Н. Г. Функції сольфеджіо у формуванні навичок самостійного музикування студентів музично-педагогічного навчального закладу // Науковий вісник ПДПУ ім. К. Д. Ушинського. Спецвипуск. Мистецька освіта: сучасний стан і перспективи розвитку. – Одеса, 2007. – Ч. 2. – С. 45–51.
3. Ляшенко Ю. В. Вокальний ансамбль у системі професійного навчання (завдання та проблеми викладання). // Збірник наукових праць. − Луганськ: Вид-во ЛНУ ім. Тараса Шевченка. − С. 105−114.
4. Малахова М. О. Ансамблевое музицирование как средство оптимизации мотивационной сферы студентов к учебно-профессиональной деятельности // In: Aktualne naukowe problemy. Rozpatrzenie,decyzja, praktyka (Міжнар. наук.-практ. Конф.), 29.06.2014, − Вроцлав, Польша. Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua/5002/
5. Система детского музыкального воспитания Карла Орфа // под. ред. Л. А. Баренбойма. – Л-д: Музыка, 1970. − 160 с.
6. Сохор А. Н. Музыкальная культура общества / А. Н. Сохор // Вопросы социологии и эстетики музики: в 3 т. – Т. 1. – Л.−М.: Музыка, 1980. – 296 с.
7. Судзуки Синити. Взращенные с любовью: Классический подход к воспитанию талантов. − М.: Попурри, 2005. − 192 с.