ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
ПРИЩЕПА Світлана Михайлівна –
кандидат педагогічних наук, доцент
кафедри педагогіки та освітнього менеджменту
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті обгрунтовано думки відомих вчених щодо поняття «проектування», «виховна система» та презентовано власне визначення «проектування виховної системи». Подано структурні етапи проектування виховної системи та детально описано дії на кожному з етапів.
Ключові слова: проектування, виховна система, виховний процес, учні, загальноосвітній навчальний заклад, етапи проектування.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Безрукова В. Педагогика: Проективная педагогика / В. Безрукова. – Екатеринбург: Деловая книга, 1996. – 342 с.
2. Дубасенюк О. Основи теорії і практики професійної виховної діяльності / О. Дубасенюк. – Житомир: Житомирський держ. педагогічний ін.-т ім. І. Франка, 1995. – 187 с.
3. Елканов С. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя / С. Елканов. – М.: Просвещение, 1989. – 189 с.
4. Караковский В., Новікова Л., Селіванова Н. Виховання Виховання... Виховання!: Теорія і практика шкільних виховних систем / В. Караковський, Л. Новікова, Н. Селіванова. – К. :
Нова школа., 1996. – С. 135
5. Макаренко А. Методика виховної роботи / А. Макаренка. – К.: Рад. школа, 1990. – 366 с.
6. Степанов Є. Моделювання виховної системи освітньої установи: теорія, технологія, практика / Є. Степанов. – Псков, 1998. –132 с.
7. Сучасний словник іншомовних слів: близько 20 тис. слів і словосполучень / [уклад.: О. Скопненко, Т. Цимбалюк]. – К.: Довіра, 2006. – 789 с.