Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

ПРИЩЕПА Світлана Михайлівна

кандидат педагогічних наук, доцент

кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

e-mail: [email protected]

Анотація

У статті обгрунтовано думки відомих вчених щодо поняття «проектування», «виховна система» та презентовано власне визначення «проектування виховної системи». Подано структурні етапи проектування виховної системи та детально описано дії на кожному з етапів.

Ключові слова: проектування, виховна система, виховний процес, учні, загальноосвітній навчальний заклад, етапи проектування.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Безрукова В. Педагогика: Проективная педагогика / В. Безрукова. – Екатеринбург: Деловая книга, 1996. – 342 с.

2. Дубасенюк О. Основи теорії і практики професійної виховної діяльності / О. Дубасенюк. – Житомир: Житомирський держ. педагогічний ін.-т ім. І. Франка, 1995. – 187 с.

3. Елканов С. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя / С. Елканов. – М.: Просвещение, 1989. – 189 с.

4. Караковский В., Новікова Л., Селіванова Н. Виховання Виховання... Виховання!: Теорія і практика шкільних виховних систем / В. Караковський, Л. Новікова, Н. Селіванова. – К. :
Нова школа., 1996. – С. 135

5. Макаренко А. Методика виховної роботи / А. Макаренка. – К.: Рад. школа, 1990. – 366 с.

6. Степанов Є. Моделювання виховної системи освітньої установи: теорія, технологія, практика / Є. Степанов. – Псков, 1998. –132 с.

7. Сучасний словник іншомовних слів: близько 20 тис. слів і словосполучень / [уклад.: О. Скопненко, Т. Цимбалюк]. – К.: Довіра, 2006. – 789 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись