Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ

КАБУР Людмила Миколаївна –

викладач кафедри музично-інструментальної підготовки

Південноукраїнського національного педагогічного університету

імені К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена проблемі професійного становлення майбутнього вчителя в галузі музичнопедагогічної освіти, формування професійної мобільності – як необхідної складової фахової підготовки спеціаліста, яка надає можливості майбутньому вчителю музики активно ї творчо реалізовувати себе в різних аспектах професійної діяльності, відповідно до характеру економічного та соціального розвитку суспільства.

Ключові слова: професійна мобільність, музично-педагогічна діяльність, майбутній вчитель музики.

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Апраксина О. А. О праве учителямузыканта на эксперимент /О. А. Апраксина // Музыкальное воспитание в школе. – Вып.15. – М., 1982. – – 22 с.

2. Арчажникова Л. Г. Профессия – учитель музыки / Л. Г. Арчажникова. – М.: Просвещение, 1984. – 111 с.

3. Асафьев Б. В. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании / Б. В. Асафьев. – М., 1973. – 142 с.

4. Горохова Т. К. Профессиональнообразовательная мобильность молодых, безработных в современном обществе / Т. К. Горохова: дис. … канд. социол. наук. – СПб., 1995. – 169 с.

5. Сластенин В. А. Mонография / В. А. Сластенин. – М.; Изд.Дом МАГИСТРПРЕСС, 2000. – 488 с.

6. Черкасов В. Ф. Теорія і методика музичної освіти: [підручник] / Володимир Черкасов. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – 528 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись