ОСОБЛИВОСТІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ КИТАЮ В ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ
ЛУ Тао –
аспірантка Національного педагогічного університету
імені М. П. Драгоманова
e-mail: [email protected]
Анотація
Статтю присвячено вивченню досвіду організації процесу фортепіанної підготовки майбутніх педагогівмузикантів Китаю. З’ясовано, що фортепіанне навчання студентів на музично-педагогічних факультетах українських педагогічних університетів ґрунтується на педагогічному досвіді та методичних засадах видатних піаністів-виконавців та педагогів. Визначено особливості фортепіанного навчання майбутніх китайських педагогів-музикантів в педагогічних університетах України.
Ключові слова: фортепіанне навчання, майбутні педагоги-музиканти Китаю, педагогічні університети України.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Арчажникова Л. Г. Методика обучения игре на фортепиано: учебн. пособ. для студ. IV курса вечернего и заочного отделений музыкальнопедагогического факультета / Л. Г. Арчажникова. – М.: МГЗПИ, 1982. – 82 с.
2. Ігумнов К. Н. Мои исполнительские и педагогические принципы. [Конспект доклада] / К. Н. Игумнов. М.: «СМ», 1948. – 67с.
3. Мозгальова Н. Г. Інструментальновиконавська підготовка вчителя музики: сутність базові поняття / Н.Г. Мозгальова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Серія 16. – Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Вип. 11 (21). – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – C. 34–38.
4. Пляченко Т. М. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену зі спеціалізації «Викладання музичного інструмента» для студентів галузі знань 0202 «Мистецтво» спеціальності
8.02020401 «Музичне мистецтво» освітньокваліфікаційного рівня «магістр» / Т. М. Пляченко. – К.: КУ ім. Б. Грінченка, 2015. – 14 с.
5. Фролова Н. А. Совершенствование профессионально-технической подготовки учащегося в контексте традиций мировой музыкальной педагогики (теоретический и методический аспекты) / Н. А. Фролова. – Москва, 1998. – 31 с.