Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ЗАКОНОМІРНОСТІ ПОЄДНАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ, ТВОРЧОЇ ВОЛІ ТА ПІАНІСТИЧНОЇ ТЕХНІКИ ВИКОНАВЦЯ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ

СИДОРЕЦЬ Тетяна Володимирівна –

асистент кафедри музичного мистецтва Львівського національного університету імені Івана Франка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття висвітлює шляхи формування комплексу здатностей, необхідних для здійснення виконавської діяльності піаніста.У статті проаналізовано методичні принципи,що допомагають вирішувати проблеми, які об’єднують в собі пізнавальні завдання.Автор підкреслює роль творчого підходу до виконання музики як однієї з цілей розвитку особистості, спрямованої на створення якісно нових духовних цінностей у фортепіанному мистецтві.

Ключові слова: художня творчість, інтелектуальна активність, піаністична майстерність, виконавська культура, емоційна сфера, фортепіанне мистецтво, синтез об’єктивного і суб’єктивного.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Баренбойм Л. А. Вопросы фортепианной педагогики и исполнительства / Л. А. Баренбойм. – Ленинград, «Музыка», 1969. – 284 c.

2. Бузони Ф. О пианистическом мастерстве // Ф. Бузони // Исполнительское искусство зарубежных стран. Вып.1. – Москва, Госмузиздат, 1962. – 175 c.

3. Гизекинг В. Статьи о пианистическом искусстве // В. Гизекинг // Исполнительское искусство зарубежных стран. Вып.7. – Москва, «Музыка», 1975. – 249 c.

4. Кияновська Л. О. Психологічний портрет композитора як джерело пізнання його індивідуального стилю // Л. О. Кияновська
//Українська музика: Науковий часопис. Ч. 3 (13). – Видавець: Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка. - Львів, 2014. – 151 с.

5. Фейнберг С. Е. Мастерство пианиста / С. Е. Фейнберг. – Москва, «Музыка», 1978. – 206 с.

6. Чжен Лиша. Педагогическая деятельность С. Е. Фейнберга в Московской консерватории // Чжен Лиша // Музыкальная академия: научнотеоретический и критико-публицистический журнал. №3. – Москва, «Композитор», 2013. – 182 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись