Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ АНСАМБЛЕВОГО МУЗИКУВАННЯ

НІКОЛЕНКО Людмила Ігорівна –

викладач класу скрипки Кіровоградської музичної школи № 2 ім. Ю. С. Мейтуса.

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядаються питання формування інструментально-виконавських умінь учнів у процесі ансамблевого музикування. Автор доводить, що колективна музична гра  це важливий фактор формування музично-виконавської техніки, культури художнього сприйняття, розвитку музичних здібностей, акустичних концепцій, художньо-образного мислення.

Ключові слова: ансамбль, музичні здібності, художньо-образне мислення.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.

2. Готлиб А. Д. Основы ансамблевой техники / А. Д. Готлиб. – М.: Музыка, 1971. – 94 с.

3. Журавльова Н. І., Каленик І. В. Підготовка майбутніх учителів музики до навичок ансамблевого виконання в курсі «Концертмейстерський клас» (фортепіано) / Н. І. Журавльова, І. В. Каленик //Актуальні питання мистецької педагогіки. – Випуск 5, 2016. – С. 67–78.

4. Казахватова Л. А. Теоретические аспекты профессиональной подготовки будущего педагогамузыканта в классе ансамблевого исполнительства / Л. А. Казахватова, Г. Г. Сибирякова // Молодой ученый. – 2013. − №8. – С. 395–402.

5. Лапченко В. П. Грає дитячий оркестр народних інструментів. – К. «Музична Україна», 1988.– 63 с.

6. Молчанова Т. О. Мистецтво піаністаконцертмейстера: навчальний посібник. / Т. О. Молчанова. – Львів: ДМА, 2001. – 216 с.

7. Пляченко Т. М. Підготовка майбутнього вчителя музики до роботи з учнівськими оркестрами та інструментальними ансамблями: монографія / Т. М. Пляченко. – Кіровоград. 2010. – 428 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись