Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ДОСЛІДЖЕННЯ СТОСУНКІВ ДОМІНУВАННЯ У СТУДЕНТСЬКИХ ГРУПАХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ МИСТЕЦЬКОГО СПРЯМУВАННЯ

КОРЯКІН Олексій Олексійович –

викладач кафедри образотворчого мистецтва, теорії, історії музики та художньої культури,

Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті розкрито результати експериментального дослідження міжособистісних стосунків домінування та конструктивного лідерства, які формуються в студентських академічних групах в процесі фахової підготовки. В статті також пропонуються інтегровані показники домінування та конструктивного лідерства студентів.

Ключові слова: міжособистісні стосунки студентів, домінування, конструктивне лідерство, студентська академічна група, мистецькі спеціальності.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аркин Е. А. Задачи и методы изучения детского коллектива / Є. Аркін // Деринг В. Психология школьного класса. Предисловие. – М. – Л., 1929. – С. 3–30.

2. Бордаченко С. И. Профессиональная подготовка студентов гуманитарного вуза в области математики. Дис. …канд. пед. наук / С. Бордаченко. – Сходня, 2003. – 143 с.

3. Ершова Н. Г. Методические аспекты психолого-педагогического сопровождения учебновоспитательного процесса в период адаптации студентов к обучению в высшей школе / Наталія Єршова // Теория и практика физической культуры. – 2000. – №5. – С. 14–17.

4. Жеребова Н. С. Лидерство в малых группах / Наталія Жеребова // Научные доклады высшей школы. – Философские науки. – 1968. – № 5. – С. 8–16.

5. Зацепин В. И. К вопросу о структуре вертикального общения в коллективе / Володимир Зацепін // Руководство и лидерство / Ред. Б. Д. Парыгин. – Л., 1973. – С. 78–93.

6. Изюмова С. А. Природа мнемических способностей и дифференциация обучения / С. Изюмова. – М.: Наука, 1995. – 381 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись