Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ СЕМІОТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

КАСІЛОВ Іван Анатолійович –

викладач кафедри музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки

Криворізького державного педагогічного університету

ORCID iD 0000-0002-0368-1169

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті висвітлено теоретичні основи формування семіотичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва як необхідна передумова розвитку професіоналізму до інструментально-виконавської діяльності в умовах музично-педагогічної освіти України. Визначено також основні компоненти семіотичних умінь, що відповідають за структуру професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності.

Ключові слова: учитель музичного мистецтва, інструментально-виконавська діяльність, семіотичні вміння, компоненти семіотичних умінь, професійна підготовка.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Арановский М. Г. Мышление, язык, семантика // Проблемы музыкального мышления: сборник статей / Ред. М. Г. Арановского. – Москва: Музыка, 1974. – С. 90–127.

2. Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: навчальний посібник / О. П. Рудницька. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 360 с.

3. Холопова В. Н. Музыка как вид искусства: учеб. пособие для студентов вузов искусства и культуры / В. Н. Холопова. – 5 изд. – СПб.: Лань: Планета музыки, 2014. – 320 с.

4. Шип С. В. Музична форма від звуку до стилю: навчальний посібник / С. В. Шип. – Київ: Заповіт, 1998. – 368 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись