ФОРМУВАННЯ СЕМІОТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
КАСІЛОВ Іван Анатолійович –
викладач кафедри музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки
Криворізького державного педагогічного університету
ORCID iD 0000-0002-0368-1169
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті висвітлено теоретичні основи формування семіотичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва як необхідна передумова розвитку професіоналізму до інструментально-виконавської діяльності в умовах музично-педагогічної освіти України. Визначено також основні компоненти семіотичних умінь, що відповідають за структуру професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності.
Ключові слова: учитель музичного мистецтва, інструментально-виконавська діяльність, семіотичні вміння, компоненти семіотичних умінь, професійна підготовка.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Арановский М. Г. Мышление, язык, семантика // Проблемы музыкального мышления: сборник статей / Ред. М. Г. Арановского. – Москва: Музыка, 1974. – С. 90–127.
2. Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: навчальний посібник / О. П. Рудницька. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 360 с.
3. Холопова В. Н. Музыка как вид искусства: учеб. пособие для студентов вузов искусства и культуры / В. Н. Холопова. – 5 изд. – СПб.: Лань: Планета музыки, 2014. – 320 с.
4. Шип С. В. Музична форма від звуку до стилю: навчальний посібник / С. В. Шип. – Київ: Заповіт, 1998. – 368 с.