ДИРИГЕНТСЬКІ ФОРМИ ВИСЛОВУ ЯК БАЗИСНА ОСНОВА У ВДОСКОНАЛЕННІ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ
РЕШЕТНІКОВА Тетяна Павлівна –
старший викладач кафедри методики музвиховання, співу та хорового диригування
Криворізького державного педагогічного університету
е-mail: [email protected]
ФУРДАК Тетяна Дмитрівна –
старший викладач кафедри методики музвиховання, співу та хорового диригування Криворізького державного педагогічного університету
е-mail: [email protected]
Анотація
В статті розглядається роль диригування та інтеграція його в основи професійної підготовки хореографів. Визначається аналогія співвідношення деяких прийомів вислову крізь призму диригентських і хореографічних рухів. Автори аналізують тематичну спрямованість двох модулів з курсу навчальної дисципліни «Основи диригентської та вокальної культури», зміст яких передбачає взаємодію мистецтв і забезпечує формування знань за принципом взаємозв’язку та взаємодоповнення.
Ключові слова: диригування, хореографія, інтеграція, модуль, прийоми вислову, професійний рівень, музичний простір.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Захаров Р. В. Записки балетмейстера / Р. В. Захаров. – М.: Искусство, 1976. – 351 с.
2. Колногузенко Б. М. Хореографічне мистецтво: зб. статей «Методичні матеріали для підготовки бакалаврів і спеціалістів за фахом «хореографія» (6.020200) / Б. М. Колногузенко. – Х.: ХДАК, 2008. – 224 с.
3. Рейзенкінд Т. Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педагогічному університеті: монографія / Т. Й. Рейзенкінд. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2006. – 640 с.
4. Рудницька О. Педагогіка: загальна та мистецька: навчальний посібник / О. П.Рудницька. – Київ: ТОВ. «Інтерпроф», 2002. – 270 с.
5. Рекреаційна функція бальної хореографії / М. В. Богданова. Питання культурології. – 2015. – Вип. 31. – С. 128–133.