ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ СПРИЙНЯТТЯ І ВИКОНАННЯ МУЗИКИ ХХ СТОЛІТТЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
КЛЮЄВА Сніжана Дмитрівна –
кандидат філософських наук старший викладач кафедри музичного мистецтва і хореографії
Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглянуті поняття «музичне сприйняття», «досвід», особливості виконання музики 20 століття, основні форми формування досвіду сприйняття і виконання музики 20 століття, такі як «Концертроздум», «Лекція-концерт», «Бесіда за круглим столом» та ін.
Ключові слова: досвід, сприйняття, музичне сприйняття, музика 20 століття, особливості виконання музики 20 століття.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Алиев Ю. Б. Настольная книга школьного учителя-музыканта / Ю. Б. Алиев. – М.: Владос, 2003. – 286 с.
2. Андрос Є. Сприймання. Філософський енциклопедичний словник / Є. Андрос. – К.: Абрис, 2002. – 744 с.
3. Арановский М. Музыкальный текст: структура и свойство Марк Арановский. М.: Композитор, 1998. 329с.
4. Выготский Л. С. Психика, сознание, бессознательное / Лев Семёнович Выготский // Психология сознания. – СПб.: Питер, 2001. – С. 3146.
5. Долматова М. П. Генезис філософськопсихолого-педагогічного поняття категорії досвіду у педагогічній науці / М. П. Долматова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. К.: Освіта, 2016. № 1 (7). С. 2330.
6. Дубинец Е. О. О претворении средневекового художественного канона в музыке ХХ века: На примере творчества Арво Пярта и Юрия Буцко 70-80-х гг. / Е. О. Дубинец. – М.: МГК им. П. И. Чайковского, 1993. – 125 с.