МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО І ЮНАЦЬКОГО ВІКУ В ПРАКТИЦІ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
КУРКІНА Сніжана Віталіївна –
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музичного мистецтва і хореографії
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У даній статті підкреслено особливу роль початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів в процесі музично-естетичного виховання, збагаченні культурного й творчого потенціалу особистості. Урахування психологічних особливостей підліткового і юнацького віку під час набуття спеціальних мистецьких виконавських компетентностей, дозволяє підвищити якість надання освітніх послуг, зробити навчальновиховний процес у закладах позашкільної освіти більш сучасним і ефективним.
Ключові слова позашкільна мистецька освіта, музичне мистецтво, музично-естетичне виховання, творча діяльність, учень, підліток, юнак.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К.: Либідь. – 1997. – 376 с.
2. Закон України «Про позашкільну освіту» (Відомості Верховної Ради України), 2000. [Електор. ресурс]. – Режим доступа: zakon3 rada.gov.ua /lais (show)z 0803-01
3. Кабалевский Д. Б. Воспитание ума и сердца: Кн. для учителя / Д. Б. Кабалевский. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Просвещение, 1984. – 206 с.
4. Лист Міністерства культури України від 01.02.2017р. №83/7-4/15-17 щодо механізмів збереження та розвитку початкової мистецької освіти та мистецьких шкіл. [Електор. ресурс]. – Режим доступа: onmcpk.kh.ua/dopomoga_kerivniku/
5. Лотман Ю. М. Культура и взрыв // Ю. М. Лотман. – М.: Гнозис. Издательская группа «Прогресс», 1992. – 272 с.
6. Положення про початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад (школу естетичного виховання) (Відомості Верховної Ради України), 2000. [Електор. ресурс]. – Режим доступа: zakon3 rada.gov.ua /lais (show)z 0803-01
7. Теория и практика образования в современном мире: материалы междунар. заоч. науч. конф. (г. Санкт-Петербург, февраль 2012 г.). / Под. общ. ред. Г. Д. Ахматовой. – СПб.: Реноме, 2012. – 244 с.
8. Торшилова Е. М. Тенденции и уровни развития художественного вкуса детей и подростков в эпоху социального кризиса: монография. – Е. М. Торшилова. – М.: ИХО РАО, 2012. – 132 с.
9. Ямбург Е. А. Школа и ее окрестности / Е. А. Ямбург. – М., 2011. – 576 с.